خرید عینک

انواع عینک طبی به همراه عدسی ‌ضد‌خش ‌انتی ‌رفلکس‌ در لنزیلا مشهد

 یکی از دغدغه های اصلی افراد عینکی، پیدا کردن یک عینک قیمت مناسب با عدسی با کیفیت است. شاید بسیاری فکر کنند چنین چیزی ممکن نیست، اما شما در لنزیلای مشهد می توانید انواع عینک ها به همراه عدسی ‌ضد‌خش ‌انتی ‌رفلکس‌ را با حداقل ۲۰۰ هزار تومان تهیه کنید!

خرید انواع عینک طبی به همراه عدسی ضد خش انتی رفلکس

فروشگاه لنزیلای مشهد، به صورت تخصصی به عرضه محصولات با کیفیت بینایی می پردازد؛ از لنزهای تماسی گرفته تا عینک های طبی، آفتابی و حتی شنا. یکی از جدیدترین طرح های مجموعه ما، خرید انواع عینک طبی به همراه عدسی ضد خش انتی رفلکس با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است. شما با پرداخت این مبلغ، می توانید به یک عینک طبی با عدسی به نسبت با کیفیت دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که اگر علاقه مند به استفاده از نمونه های باکیفیت تر جدیدتر لنز و عدسی طبی عینک هستید، این امکان برای شما فراهم است که از بین محصولات کره ای، ایتلیایی، ژاپنی، آلمانی و… ما، عدسی دلخواه خود را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که محصولات ما محدود به جنسیت یا سن خاصی نیستند؛ شما در هر سن و با هر سلیقه ای، می توانید از بین صدها مدل فریم مجموعه لنزیلا، مدل محبوب خود را انتخاب نمایید!

برای خرید انواع عینک طبی به همراه عدسی ضد خش انتی رفلکس از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • آدرس: مشهد، احمدآباد عارف ۶. پلاک ۲۷
  • واتس اپ
  • اینستاگرام (lenzila_shop@)
  • شماره تلفن: ۰۵۱-۳۸۴۶۵۴۱۶
خرید انواع عینک طبی به همراه عدسی ضد خش انتی رفلکس
انواع عینک ها به همراه عدسی ‌ضد‌خش ‌انتی ‌رفلکس‌

خرید عینک بچه گانه ژله ای درجه یک در مشهد

خرید عینک نزدیک بینی، دوربینی و آستیگمات

مهم نیست که از کدام یک از عیوب انکساری رنج می برید، ما در کارگاه های مجهز خود می توانید عدسی کاملا مطابق با نمره چشم شما بسازیم!

  • خرید عینک نزدیک بینی: اگر شما هم از افرادی هستید که نمی توانید فواصل دور را به خوبی ببینید، نزدیک بین هستید. افراد نزدیک بین در دیدن اجسام نزدیک مشکلی ندارند، اما با تمرکز بر اجسام دور دچار تاری دید می شوند. نگران نباشید، اپتومتریست مجموعه ما، دکتر احمدی حسینی، به خوبی نمره چشم شما را با جدیدترین دستگاه ها اندازه گیری می کند تا شا عینکی مطابق با قدرت چشم تان داشته باشید.
  • خرید عینک دوربینی: کسانی که در خواندن و دیدن اجسام نزدیک مشکل دارند، دوربین نامیده می شوند. اگر دیدن اشیاء نزدیک برای تان سخت شده است، می توانید از بین انواع عینک های طبی به همراه عدسی ضد خش انتی رفلکس ما دیدن کنید.
  • خرید عینک آستیگماتیسم: یکی دیگر از عیوب انکساری به نسبت رایج، آستیگماتیسم است. متاسفانه خرید عدسی عینکی که به طور دقیق مشکل آستیگماتیسم را رفع کند، کار آسانی نیست؛ اما نگران نباشید، متخصصان ما در لنزیلا این کار را برای شما انجام میدهند.
  • خرید عینک پیرچشمی و عینک مطالعه: شما در مجموعه لنزیلا حتی می توانید برای اصلاح پیرچشمی عدسی های تدریجی تهیه کنید. علاوه بر این، مجموعه ما دارای عینک های مطالعه، آفتابی-طبی، بچه گانه، عینک های شنا با شماره چشم و… نیز می باشد.

عدسی آنتی رفلکس چیست؟

عدسی های آنتی رفلکس یا AR، عدسی هایی هستند که دارای پوشش ضد انعکاس هستند. این عدسی ها فشار چشم را کاهش می دهند و باعث می شوند عینک شما زیباتر به نظر برسد. عدسی های آنتی رفلکس با از بین بردن انعکاس از سطح جلویی و پشتی لنز عینک، باعث این مزایا می شوند.

زمانی که انعکاس از عینک شما حذف شود، نور بیشتری از عدسی عینک شما عبور می کند تا دقت بینایی را بالاتر بده و حواس پرتی را (به ویژه در شب) کمتر کند. بدین ترتیب عدسی های عینک شما تقریبا نامرئی می شوند و توجه به سمت چشم ها بیشتر می گردد. این کار به بهبود برقراری تماس چشمی منجر شده و جلوه چشمان تان را برمی گرداند.

این ویژگی به ویژه در زمان هایی که از عدسی های Hi-Index استفاده می شود، می تواند خیلی کمک کننده باشد؛ چرا که آن ها نور بیشتری را نسبت به عدسی های پلاستیکی معمولی منعکس می کنند.

عدسی آنتی رفلکس عینک

خرید عینک ارزان در مشهد ۱۵۰ هزار تومان

مزایای عینک با عدسی ضد انعکاس (انتی رفلکس) چیست؟

شاید فکر کنید آیا انواع عینک های طبی به همراه عدسی ضد خش انتی رفلکس ارزش خرید را دارند؟ بله، عینک های انتی رفلکس به دلیل مزایای زیر انتخاب بسیار خوبی هستند:

  • زیبایی چشم ها: عدسی های انتی رفلکس روی چشم تقریبا نامرئی هستند؛ بنابراین همه می توانند چشم های زیبای شما را ببینند!
  • بهبود بینایی: از آنجایی که نور بیشتری از محیط به چشمان شما می رسد و بازتاب نور حواس تان را پرت نمی کند، پوشش انتی رفلکس باعث بهتر دیدن می شود.
  • کاهش فشار چشم: انعکاس کمتر روی عدسی باعث می شود چشمان شما به راحتی حروف و اجسام کوچک را ببیند؛ در نتیجه فشار چشم کاهش میابد. این امر به ویژه برای افرادی که با رایانه کار می کنند و یا در شب چراغ های رانندگی آن ها را آزار می دهد، بسیار مفید خواهد بود.

عدسی ضد خش چیست؟

عدسی های ضد خش، در واقع همان عدسی های معمولی هستند که دارای یک پوشش محافظ ساخته می شوند. این پوشش در جلو و پشت لنز اعمال می شود تا از خط و خش تا حد امکان جلوگیری کند.

امروزه عدسی هایی شاخص بالا و پلی کربنات، به صورت ضد خش تولید می شوند؛ نمونه های این عدسی ها در فروشگاه لنزیلا موجود است. اما بسیاری از عدسی ها همچنان در بازار، بدون محافظ ضد خش هستند.

عدسی عینک هایی که ضد خش هستند، مزایای زیر را برای کاربر فراهم می کنند:

  • عدسی کمتر مستعد ایجاد خراش و خط های زشت خواهد بود.
  • عدسی با دوام تر می شود و احتمال شکستگی در اثر ضربه کمتر می گردد.
  • کاربر دید واضحی در مدت طولانی تری خواهد داشت.
  • عمر مفید عینک بیشتر می شود و فریم و عدسی مانند روز اولشان، نو به نظر می رسند.
  • کاربر نیاز ندارد که در صورت ایجاد خش، عدسی یا کل فریم عینک را عوض کند. در نتیجه این عدسی ها در بلند مدت صرفه اقتصادی هم دارند.
عدسی عینک ضدخش
۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.