خرید عینک

معرفی فریم عینک آفتابی دخترانه شیک و ارزان

عینک آفتابی دخترانه شیک بدون شک به‌عنوان یکی از اکسسوری‌های فوق‌العاده ویژه و پرطرف‌دار در میان تمامی آن‌ها به‌حساب می‌آید. این اکسسوری‌های جذاب و خاص از مدل‌های ویژه و منحصربه‌فردی برخوردارند که افراد باید با درنظرگرفتن نوع استایل و سبکی که با آن علاقه دارد عینک مدنظر را انتخاب کنند. امروزه عینک‌های آفتابی بسیار زیادی در بازار موجودند که هر یک دارای فریم و قاب مخصوص و منحصربه‌فردی هستند. در زمان مراجعه برای خرید باید به فریم عینک به‌شدت توجه کنید، چرا که عنوان قسمت اصلی آن تلقی می‌شود و در نهایت طرح عینک مدنظر شما به‌وسیله فریم مشخص خواهد شد. در ادامه این مطلب از سایت لنزیلا به معرفی انواع فریم برای عینک آفتابی ارزان دخترانه می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

بهترین مدل عینک آفتابی دخترانه باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

زمانی که برای خرید عینک به یک فروشگاه یا هر جای دیگری مراجعه می‌کنید این نکته را در نظر داشته باشید که عینک آفتابی اصل و مناسب باید بتواند از چشم‌های شما در مقابل پرتو فرابنفش خورشید به طور کامل محافظت کند.

البته نوع استفاده شما از عینک نیز تأثیر زیادی در انتخاب دارد. به طور مثال اگر در زمان رانندگی از عینک آفتابی استفاده می‌کنید، باید به سراغ لنز طیفی بروید. قسمت بالای لنز طیفی در تاریک‌ترین وضعیت است و در نهایت از چشم‌های شما در مقابل آفتاب محافظت می‌کند. اما در قسمت پایین کمترین رنگ موجود است که دید مناسبی را از جاده و داشبورد خواهید داشت.

عینک آفتابی ارزان دخترانه

انواع فریم عینک آفتابی دخترانه شیک

قبل از خرید عینک آفتابی، داشتن اطلاعات دررابطه‌با فریم‌ها می‌تواند به شما کمک کند که انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه چند عینک آفتابی ارزان، اما استاندارد و شیک دخترانه معرفی کرده ایم.

فریم مربعی

عینک‌هایی با فریم مربعی کلاسیک یا مدل ویفراولین‌بار در سال ۱۹۵۶ میلادی توسط برند ریبن وارد بازار شد. این مدل و سبک از عینک‌ها باتوجه‌به فریم و طراحی منحصربه‌فردی که دارند سال‌ها به‌عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین فریم عینک آفتابی به‌حساب می‌آمد. در حال حاضر نیز این مدل به‌شدت پرطرف‌دار و محبوب و به‌عنوان پرفروش‌ترین سبک‌های مختلف فریم در سراسر جهان تلقی می‌شود.

فریم ویفری

Wayfarer یا مدل ویفری به‌وسیله برند ریبن در سال ۱۹۵۶ تولید و عرضه شد. سبک به کار برده برای این عینک آفتابی فوق‌العاده ویژه کلاسیک و زیبایی خاص و منحصربه‌فرد آن برای تمام افراد ثابت شده است. یکی از دلایلی که باعث شده این مدل از فریم و عینک‌ها به‌شدت موردتوجه قرار بگیرد، این است که برای هر شکل و صورتی کاملاً مناسب و نقش مهمی در زیباتر دیده‌شدن چهره به همراه دارد. اگر به دنبال یک عینک آفتابی دخترانه شیک هستید که بتوانید آن را با هر لباسی که دارید، ست کنید و درعین‌حال یک ظاهر خوش‌تیپ و خوش‌چهره داشته باشید، عینک آفتابی ویفری بهترین و مناسب‌ترین انتخاب به شمار می‌آید.

همچنین ببینید: راهنمای انتخاب عینک طبی بر اساس شکل صورت

فریم گرد

طرح و فرم عینک گرد به‌عنوان فریم‌هایی در نظر گرفته شده که دارای طرف‌داران بسیار زیادی هستند. علاوه بر این مورد به‌عنوان مدل‌های فوق‌العاده پرفروش و محبوب به‌حساب می‌آیند. این مدل از فریم‌ها برای عینک‌های آفتابی و عینک طبی کاربرد دارد و به دلیل طراحی منحصربه‌فرد آن می‌توان در ابعاد مختلف و متفاوت و باتوجه‌به اندازه چهره آن را خریداری کرد. فریم‌های گرد بیشتر برای دخترخانم‌هایی که فرم صورت مستطیلی، مربعی، قلبی و لوزی دارند انتخاب مناسبی به شمار می‌آید. پس پیشنهاد می‌دهیم که اگر فرم صورت شما گرد یا بیضی است به سراغ این سبک فریم نروید.

فریم عینک گرد دخترانه

فریم مستطیلی

عینک‌هایی که دارای فریم مستطیلی هستند باتوجه‌به وجود زاویه‌های مشخص در آن می‌تواند زاویه صورت فرد را نیز بیشتر در معرض دید قرار دهند. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم افرادی به سراغ این نوع فریم بروند که فرم صورت آن‌ها دارای یک حالت گرد است. عینک با فریم مستطیلی معمولاً در مدل‌های ویژه و اسپرت طراحی و تولید و در نهایت به بازار عرضه می‌شود. بهترین انتخاب برای کسانی به‌حساب می‌آید که به دنبال عینک‌های آفتابی و طبی ست هستند.

فریم پروانه‌ای

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده ویژه و منحصربه‌فرد فریم پروانه‌ای تنوع بسیار بالای طرح‌های آن است. همین موضوع باعث شده تا به‌عنوان یک عینک آفتابی دخترانه شیک به‌حساب آید. این مدل فریم با استفاده از تزیینات هنری ساخته می‌شود و لبه‌های بیرونی آن پهن و از یک قسمت باریک داخلی در ناحیه پل برخوردار است که باعث نمایان‌شدن استخوان‌های گونه می‌شود و ظاهری خاص و منحصربه‌فرد برای خانم‌ها ایجاد می‌کند.

تمام رده‌های سنی مختلف می‌توانند از عینک پروانه‌ای استفاده کنند و به‌هیچ‌عنوان محدودیت خاصی در این میان وجود ندارد. یک مورد مهم باید توسط افراد رعایت شود و آن هم این است که مدل پروانه‌ای برای صورت‌های گرد، لوزی و مثلثی انتخاب مناسبی نیست. پس خانم‌هایی که فرم صورت آن‌ها سبک دیگری است باید به سراغ این نوع بریم بروند.

فریم پروانه‌ای

همچنین ببینید: فریم عینک طبی دخترانه گربه ای

فریم بیضی

یکی دیگر از رایج‌ترین سبک‌های موجود در بازار فریم بیضی است که در ابعاد و طرح‌های متنوعی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. فریم بیضی فاقد هر زاویه تندی است و تمامی بخش‌های به کار برده شده برای آن یک ظاهر کاملاً خمیده و منحنی دارند.

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید دررابطه‌با عینک آفتابی دخترانه شیک مطالب لازم را در اختیار شما قرار دادیم. در پایان باید به این موضوع اشاره‌ای داشته باشیم که اگر می‌خواهید یک عینک فوق‌العاده زیبا و منحصربه‌فرد تهیه کنید که با فرم صورت شما همخوانی لازم را دارد در وهله اول به این موضوع دقت داشته باشید که کدام فریم می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی به شمار آید. در این زمینه بهتر است در قدم اول به سراغ کسب اطلاعات دررابطه‌با فریم‌ها بروید، چرا که هر یک از آن‌ها باتوجه‌به فرم صورت افراد تولید می‌شود و لازم است که از این موضوع مطلع شوید که به طور مثال فریم گرد برای کدام فرم صورت مناسب‌تر است.

پیشنهاد می‌دهیم که حتماً مجموعه ما را برای خرید عینک آفتابی ارزان دخترانه در اولویت قرار دهید، چرا که می‌توانند بهترین‌ها را با مناسب‌ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار دهند.

سؤالات متداول
مهم‌ترین ویژگی عینک دخترانه چیست؟

در وهله اول انتخاب یک فریم مناسب و سپس انتخاب یک عینک آفتابی اصل که بتواند از چشمان شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کند به‌عنوان ویژگی مهم عینک آفتابی به‌حساب می‌آید.

عینک آفتابی دخترانه شیک را باید بر چه اساسی انتخاب کرد؟

مهم‌ترین و حائز اهمیت‌ترین اصل در زمان خرید عینک آفتابی درنظرگرفتن فرم صورت و انتخاب یک فریم مناسب که همخوانی لازم را به آن داشته باشد است.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.