خرید عینک

انواع عینک طبی همراه با عدسی فقط با ۲۰۰ هزار تومن

این روزها، خرید یک عینک طبی با عدسی کار آسانی نیست. بسیاری از افراد بخاطر قیمت بسیار بالای عینک های طبی، عدم تطابق نمره چشم با عینک و …. از خرید عینک دلسرد می شوند. با این حال، خبری خوش برای شما داریم. شما با پرداخت تنها ۲۰۰ هزار تومان، می توانید از انواع عینک طبی با عدسی آنتی رفلکس و ضد خش ارزان لنزیلا، بهره مند شوید.

انواع عینک طبی با عدسی آنتی رفلکس و ضد خش ارزان

در فروشگاه لنزیلا ما این امکان را فراهم کردیم تا شما بتوانید با پرداخت قیمتی ناچیز، بتوانید یک عینک طبی با عدسی دریافت کنید. عدسی این عینک ها کاملا مطابق با نمره چشم شما است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

شما با صرف ۲۰۰ هزار تومان! می توانید یک عینک طبی با کیفیت و دقیق دریافت کنید. اطلاعات بیشتر و نمونه کارها را در اینستاگرام لنزیلا دنبال کنید.

انواع عینک طبی با عدسی آنتی رفلکس و ضد خش ارزان

خرید عینک طبی با عدسی دقیق

بسیاری از افراد بعد از خرید عینک طبی نیز همچنان دچار تاری و دوبینی هستند. این اتفاق به دلیل دقیق نبودن عدسی طبی آن ها اتفاق می افتد. حتی کوچک ترین عدم انطباق هم باعث می شود شما بعد خرید عینک طبی، باز هم با مشکلات بینایی رو به رو شوید. مهم نیست که چشم شما چه عیوب انکساری داشته باشد، تیم کارشناسان ما در فروشگاه لنزیلا، اطمینان حاصل می کنند که عدسی جدید شما کاملا مطابق نسخه چشم شما باشد.

  • اصلاح نزدیک بینی: افرادی که در دیدن فواصل دور مشکل دارند، نزدیک بین هستند. آن ها در هنگام دیدن اشیاء دور، دچار تاری دید و مبهم دیدن تصویر می شوند؛ با این حال در دیدن فواصل نزدیک هیچ مشکلی ندارند. با ارائه نسخه به روز چشم خود، می توانید انواع عینک طبی با عدسی آنتی رفلکس و ضد خش ارزان ما با اصلاح نزدیک بینی را دریافت کنید.
  • اصلاح دوربینی: افرادی که در خواندن و دیدن اجسام نزدیک مشکل دارند، دوربین هستند. این افراد می توانند فواصل دور را به خوبی ببینند اما در دید نزدیک به مشکل می خورند. با هر میزان دوربینی، شما می توانید عینک ارزان دوربین خود را سفارش دهید.
  • اصلاح آستیگماتیسم: یکی دیگر از مشکلاتی که سبب نیاز شما به عینک می شود، آستیگماتیسم است. این مشکل زمانی رخ می دهد که چشم به طور کامل کروی نباشد. اگر نیاز به عدسی های آستیگماتیسم دارید، کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عینک و لنز ارزان تر از همه جا در لنزیلا

انواع عینک طبی ارزان با عدسی آنتی رفلکس

ما در فروشگاه لنزیلا این امکان را فراهم کردیم تا با تنها پرداخت ۲۰۰ هزار تومان، بتوانید عینک آماده با عدسی آنتی رفلکس تهیه کنید. اگر در مورد کاربردهای عدسی های آنتی رفلکس اطلاع ندارید، اجازه دهید شما را با آن ها اشنا کنیم.

انواع عینک طبی ارزان با عدسی آنتی رفلکس

عدسی های آنتی رفلکس (AR) دارای پوشش های خاصی هستند که برای کاهش میزان نور بازتابنده در لنزهای شما طراحی شده اند. این پوشش ها در پشت، جلو و یا هر دو طرف لنز اعمال می شود تا میزان نوری که به چشمان شما وارد می شود، کنترل شود. به کمک این ویژگی، تقریبا تمام انعکاس های نور از سطح لنز شما حذف می شود. بدون این انعکاس ها، نور بیشتری می تواند از عدسی عبور کند و کیفیت دید شما را بهبود می بخشد. پوشش های آنتی رفلکس، به شما در موقعیت های زیر کمک می کنند:

  • هنگام رانندگی در شب، زمانی که نورها شما را اذیت می کند.
  • اگر زمان زیادی را مقابل صفحه نمایش ها یا دستگاه های دیجیتال می گذرانید و فشار و خستگی چشم زیادی را تحمل می کنید.
  • اگر به لنزهای نازک و خوش تراش علاقه مند هستید.
  • اگر هنگام استفاده از عینک های معمولی، انعکاس ها شما را اذیت می کند.

باید اضافه کنیم که عینک های دارای عدسی آنتی رفلکس معمولا قیمت بالایی دارند؛ اما شما تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان می توانید صاحب یکی از آن ها شوید.

شاید علاقه مند باشید: انواع عینک های طبی ۷۵ هزار تومانی لنزیلا

انواع عینک طبی با عدسی آنتی ضد خش ارزان

احتمالا می توانید حدس بزنید که کاربرد عدسی های ضد خش عینک چیست. پوشش خاصی که روی این عدسی ها اعمال می گردد، باعث می شود که در صورت افتادن عینک، برخورد با اشیای ساینده و تمیز کردن با پارچه نامناسب، کمتر در برابر خش آسیب پذیر باشد. بسیاری از عینک های بازار فاقد این ویژگی هستند؛ در نتیجه عمر بسیاری کوتاهی دارند.

از آنجایی که ما در فروشگاه لنزیلا به کیفیت بسیار اهمیت می دهیم، حتی در عینک های مقرون به صرفه مان هم ویژگی ضد خش بودن را اعمال می کنیم. یک عدسی ضد خش، خیال شما را بابت آسیب های وارده به عینک راحت می کند و به عمر مفید آن می افزاید.

با این حال، باید در نظر بگیرید که ضد خش بودن به معنی این نیست که هرگز عدسی خش نمی افتد؛ بلکه به این معنی است که در برابر خراشیدگی مقاوم تر است.

این ویژگی برای افرادی که سبک زندگی فعالی داشته و توان مراقبت کامل از عینک شان ندارند، می تواند بسیار مفید باشد. برای خرید این انواع عینک طبی با عدسی آنتی رفلکس و ضد خش ارزان ، می توانید با کارشناسان ما در واتس اپ نیز در ارتباط باشید.

امکان خرید به صورت آنلاین و حضوری

عزیزانی که ساکن مشهد هستند، می توانند به صورت حضوری از خدمات فروش عینک و لنز ارزان ما استفاده کنند. شما با مراجعه به آدرس احمدآباد عارف ۶. پلاک ۲۷، به طیف وسیعی از عینک های طبی، آفتابی و لنزهای ارزان قیمت دسترسی داشته باشید.

اگر ساکن شهرهای دیگر ایران هستید هم نگران نباشید. کارشناسان ما در واتس اپ و اینستاگرام لنزیلا شاپ، آماده دریافت سفارش های شما هستند. برای خرید عینک های طبی ارزان می توانید مدل دلخواه خود را از اینستاگرام ما انتخاب کنید و با فرستادن نسخه به روز چشم خود، عدسی دقیق خود را تحویل بگیرید. ما اطمینان حاصل می کنیم که عینک جدید شما کاملا متناسب چشمان شما است.

دیگر راه های ارتباطی:

شماره تلفن: ۰۵۱-۳۸۴۶۵۴۱۶

آدرس: مشهد، احمدآباد عارف ۶. پلاک ۲۷ با پارکینگ اختصاصی

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.