لنز طبی رنگی

معرفی بهترین برند لنز طبی رنگی سالانه

لنز طبی رنگی سالانه برای آن دسته از افرادی که دارای مشغله زیادی هستند یک گزینه فوق‌العاده مناسب و کاربردی به‌حساب می‌آید. روش طراحی و تولید بهترین مارک لنز طبی رنگی سالانه به‌گونه‌ای است که در صورت استفاده بلندمدت از آن‌ها چشم دچار هیچ مشکلی نمی‌شود و می‌توانید دررابطه‌با سلامتی چشم نگرانی نداشته باشید. برخی از وب‌سایت‌ها سعی می‌کنند از لنز طبی رنگی سالانه به‌عنوان لنز دائمی یاد کنند که البته این موضوع کاملاً اشتباه است. اگر به دنبال خرید بهترین مارک لنز طبی رنگی سالانه هستید پیشنهاد می‌دهیم که در ادامه این مقاله از سایت لنزیلا با ما همراه باشید.

منظور از لنز طبی رنگی سالانه چیست؟

از میزان آشنایی شما با حوزه لنزهای طبی و لنزهای رنگی اطلاعات دقیقی در دست نداریم، اما معمولاً نام‌گذاری هر یک از محصولات باتوجه‌به ویژگی و مشخصاتی که به همراه دارد صورت می‌گیرد. یک لنز معمولی را در نظر بگیرید، اگر از آن برای تقویت و تأثیر نمره چشم خود استفاده نمایید به‌عنوان لنز طبی شناخته می‌شود، اما اگر برای تشدید یا تغییر رنگ مورداستفاده قرار بگیرد به آن لنز رنگی می‌گویند.

معمولاً نام‌گذاری لنزها باتوجه‌به مدت زمانی که قرار است از آن استفاده کنید تغییر می‌کند و به آن‌ها نام لنز روزانه یا سالانه تعلق می‌گیرد. پس باتوجه‌به مطالبی که بیان کردیم می‌توان به این نتیجه رسید که منظور از لنز طبی رنگی سالانه همان لنزهایی هستند که می‌توانید به دو منظور یعنی تقویت و تصحیح بینایی و تغییر رنگ چشم از آن استفاده کنید و مدت‌زمان استفاده نیز یک سال است.

مارک لنز طبی رنگی سالانه

نکات مهمی که باید در مورد بهترین برند لنز طبی رنگی سالانه بدانید

متأسفانه، نام‌گذاری اشتباه این نوع لنزها باعث به‌وجودآمدن مشکلات متعددی برای مصرف‌کنندگان شده که در بسیاری از مواقع بینایی آن‌ها را نیز تحت‌تأثیر قرار داده است. این موارد تنها به دلیل عدم شناخت درست مصرف‌کنندگان دررابطه‌با استفاده از لنزهای طبی سالانه رخ می‌دهد. پس اگر می‌خواهید برای خرید بهترین مارک لنز طبی رنگی سالانه مراجعه کنید حتماً موارد زیر را در اولویت قرار دهید.

  • لنزهای سالانه را با استفاده از سیلیکون هیدروژل می‌سازند. اصولاً این نوع سیلیکون‌ها یا همان تکنولوژی هیدروژل به‌عنوان بهترین و مناسب‌ترین گزینه جهت تولید لنزهای فصلی یا لنزهای سالانه به‌حساب می‌آید. این تکنولوژی می‌تواند کمک کند که میزان اکسیژن‌رسانی به همراه میزان آب برای ساختار لنز بالاتر قرار بگیرد و در نتیجه با استفاده بلندمدت از این نوع لنزها دچار هیچ‌گونه مشکلی نخواهید شد.
  • حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که نحوه استفاده از لنز طبی رنگی سالانه با لنزهایی که در طول روز آن را در چشم قرار می‌دهید دارای تفاوت زیادی است. معمولاً لنزهای روزانه یا همان یکبار مصرف را پس از آنکه در چشم قرار می‌دهید و در می‌آورید دور می‌اندازید. اما برای استفاده از لنزهای سالانه به این دلیل که قرار است حداقل در طول سال چندین بار آن را در چشم بگذارید باید تمام نکات بهداشتی و شرایط نگهداری از آن به بهترین نحو ممکن رعایت شود و هر یک از آن‌ها نیز فوق‌العاده مهم و ضروری به‌حساب می‌آیند.
  • فراموش نکنید که نباید از لنزهای طبی سالانه در طول شب استفاده کنید و مدت‌زمان آن نیز رعایت شود. پیش‌آمده که برخی از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مخاطب را برای استفاده از لنزهای سالانه در طول شب نیز تشویق می‌کند که کاملاً امر اشتباهی است. مدت‌زمان استفاده از لنز ۸ ساعت و پیشنهاد می‌دهیم که به‌هیچ‌عنوان در طول شب از این نوع لنزها استفاده نکنید. طبق تجربه و آمارهای به‌دست‌آمده، آن دسته از افرادی که در طول شب از لنزهای سالانه استفاده می‌کنند بیشتر از سایرین در معرض عفونت و التهاب چشم قرار می‌گیرند.
بهترین برند لنز طبی رنگی سالانه

بهترین برند لنز طبی رنگی سالانه کدام‌ها هستند؟

باتوجه‌به اینکه قرار است لنزهای طبی را در داخل چشم بگذارید پس اهمیت زیادی دارد که در زمان خرید به سراغ بهترین و شناخته‌شده‌ترین مارک‌های موجود در بازار بروید که ما در ادامه قصد داریم چند مدل را به شما معرفی کنیم.

برند rainbow

این لنز Rainbow توسط کره جنوبی تولید و به بازار عرضه می‌شود. فناوری ساخت آن نیز هایدروژل و ۳۸ درصد آبرسانی نیز برای چشم‌ها به دنبال دارد و بیشتر برای چشم‌های تیره توصیه می‌شود. می‌توانید آن را با قطرهای مختلف خریداری کنید. علاوه بر این مورد بهترین محصول جهت جذب اشعه ماورا بنفش به‌حساب می‌آید. هیچ نوع برجستگی ندارد و می‌توانید آن را در تنوع رنگی بالا تهیه کنید.

شما محصولات برند رینبو را به صورت اورجینال، می توانید از لنزیلا تهیه کنید.

برند euphoria

لنز رنگی ایفوریا ساخت کشور کره جنوبی است و یک ظاهر کاملاً نچرال و طبیعی به چهره خانم‌ها می‌بخشد. برای تولید لنز ایفوریا نیز از مواد هیدروژل استفاده شده و علاوه بر اینکه دارای رطوبت بالایی هستند امکان نفوذ هوا به داخل چشم را نیز فراهم می‌کنند. زمانی که این لنز را در چشم‌های خود قرار می‌دهید شاهد راحتی و سبکی بیش از حد آن در داخل چشم خواهید بود.

سولوتیکا (Solotica)

لنز رنگی سولوتیکا از محصولات برزیل تلقی می‌شود که می‌توان گفت به‌عنوان معروف‌ترین لنز چشم در جهان و ایران به‌حساب می‌آید. مارک سولوتیکا توانسته تمام ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد بهترین مارک لنز طبی رنگی را در خود جای دهد. لنزهایی که توسط این برند تولید می‌شود باتوجه‌به برخورداری از قطر و انحنای زیاد قابلیت پوشاندن سیاهی چشم را به طور کامل دارند. علاوه بر این مورد باتوجه‌به برخورداری از تنوع رنگ بسیار زیاد به انتخاب اول اکثر خانم‌ها تبدیل شده است.

لنز طبی رنگی سولوتیکا

این سری از لنزها در چند سری مختلف هیدروکور، نچرال کالرز، سری سولفیکس نچرال کالرز و غیره به بازار عرضه می‌شود.

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید به توضیح و معرفی بهترین مارک لنز طبی رنگی سالانه پرداختیم و در پایان باید این نکته را توضیح دهیم که اگر قصد خرید این نوع لنزها را دارید، حتماً به فروشگاه‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراجعه فرمایید. همان‌طور که می‌دانید چشم‌ها حساسیت بسیار زیادی به دنبال دارند، پس در زمان مراجعه برای خرید لنز عینک باید تمام حواس خود را به کار بگیرید. در صورت بی‌توجهی به این موضوع و خرید لنزهایی که ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت هستند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد این موضوع خواهید بود که چشم‌های شما دچار التهاب و آسیب می‌شوند. همواره می‌توانید انواع لنز طبی رنگی سالیانه رو از سایت لنزیلا تهیه کنید و از زیبایی، ظرافت و کیفیت بی‌نظر آن‌ها بهره بگیرید.

سؤالات متداول

بهترین مارک لنز طبی برای چشم‌های تیره کدام است؟

لنزهای طبی رنگی سولوتیکا باتوجه‌به رنگ‌دهی بسیار بالایی که دارند، بیشتر برای چشم‌های مشکی و قهوه‌ای توصیه می‌شود.

آیا لنز رنگی طبی به چشم آسیب می‌زند؟

درصورتی‌که به طور صحیح از آن‌ها استفاده کنید هیچ نوع عارضه‌ای برای چشم به وجود نمی‌آید.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.