خرید لنز

بهترین عینک آفتابی برای صورت کوچک و ظریف

برای خرید عینک‌ آفتابی به‌خصوص آنلاین، ابتدا باید فرم صورت خود را بشناسید تا بتوانید عینک‌آفتابی مناسب فرم صورت خود را انتخاب کنید. اگر صورت کوچکی دارید و می‌خواهید عینک‌ آفتابی ارزان بخرید، باید بیشتر از دیگران به دنبال مدلی باشید که با ویژگی‌های استاندارد صورت شما همخوانی داشته باشد. عینک ‌آفتابی مناسب برای صورت‌های لاغر، عینک‌هایی هستند که صورت شما را پهن‌تر و کوتاه‌تر نشان می‌دهند. انتخاب عینک‌آفتابی به فرم صورت افراد بستگی دارد و باید عینک‌آفتابی با ویژگی‌های متضاد با فرم صورت خود بخرید. در اینجا بهترین عینک آفتابی برای صورت کوچک و ظریف را معرفی کرده ایم!

 بررسی بهترین عینک‌آفتابی برای صورت های‌ کوچک

  صورت‌های کوچک می‌توانند به هر شکل صورت اعم از مثلثی، قلبی شکل، بیضی و مستطیلی باشند. فریم‌های زیر، بهترین فریم ­های مناسب عینک آفتابی برای صورت‌ کوچک و ظریف هستند:

فریم مستطیلی

تقریباً همه چهره‌ها می‌توانند بر اساس مشخصات صورت خود از این عینک استفاده کنند. البته خود قاب مستطیلی چندین نوع دارد. برای صورت‌های کوچک، این عینک‌ها به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که به‌جای اینکه ظاهر و کوچکی صورت شما را نشان دهند، به چهره عمق می‌دهند و شکل شما را بیشتر نمایان می‌کنند. چنانچه صورت بسیار کوچک و ظریفی دارید، به هیچ وجه ازعینک های مستطیلی بسیار بزرگ استفاده نکنید.عینک‌های مستطیلی به‌صورت شما زاویه خاصی می‌دهد و به‌راحتی با لباس شما هماهنگ می‌شود.

فریم با خط ابرو

 در عینک‌های کلاب مستر، قسمت بالایی عدسی که عدسی را نگه می‌دارد ضخیم‌تر از قسمت پایینی است که شکل ابرو را تقویت می‌کند. استفاده از چنین عینکی باعث جلب‌توجه به قسمت بالای صورت و ابروها می‌شود و ارتفاع صورت به چشم نمی‌آید. این نوع عینک برای افراد با صورت‌های بلند و لاغر انتخابی مناسب است و باعث می‌شود صورت پهن‌تر و متعادل‌تر به نظر برسد.

عینک کلاب مستر

فریم گربه ای

 فریم گربه‌ای یکی از انواع فریم‌هایی است که برای صورت‌های کوچک و باریک مناسب هستند. دلیل اینکه عینک‌های گربه‌ای برای این فرم صورت مناسب هستند این است که این عینک‌ها در عرض صورت کشیده می‌شوند. زمانی که صورتتان کشیده است، باید عینک‌آفتابی کشیده و پهنی را انتخاب کنید تا متعادل شود و طول صورتتان را پهن‌تر کند.

با انواع مارک عینک آفتابی زنانه آشنایی دارید؟

قاب بیضی‌ شکل

 عینک‌های بیضی‌شکل ظاهری ظریف به چهره کوچک شما می‌دهند. این عینک‌ها به‌خوبی صورت شما را پهن‌تر نشان می‌دهد. اگرچه این قاب بسیار ساده است، اما بسیار شیک و مدرن است. فریم‌های بیضی‌شکل را به‌صورت خود بزنید و با آرامش به جلسات مهم و جالب بروید.

عینک‌های فریم گرد

عینک‌آفتابی گرد محبوب‌ترین عینک‌آفتابی است که برای صورت‌های کوچک و ظریف مناسب است. عینک‌های گرد به‌عنوان عینک‌هایی در نظر گرفته می‌شود که افراد با صورت کوچک به استفاده از آن تمایل دارند. این عینک به‌خوبی به‌صورت شما می‌آید و کاملاً با فرم صورت شما مطابقت دارد.

عینک آفتابی گرد برای صورت ظریف

محصولات عینک آفتابی برای صورت کوچک و ظریف

عینک‌آفتابی مناسب برای صورت‌های کوچک دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را از بقیه عینک‌های آفتابی متمایز می‌کند. در زیر برخی از محصولاتی که ویژگی‌های عینک مخصوص صورت کوچک را دارند به شما معرفی می‌کنیم.

عینک آفتابی رنگی LOUIS VUITTON مدل G29623

عینک‌آفتابی رنگی LOUIS VUITTON مدل G29623 با فریم مستطیلی خود می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای صورت‌های کوچک و ظریف باشد. این عینک همچنین برای صورت‌های قلبی شکل، بیضی، گرد، لوزی و مستطیلی مناسب است. رنگ فریم این عینک نقره‌ای و رنگ عدسی آن زرد است. فریم عینک از فلز ساخته‌شده و عدسی آن پلاستیکی است. این عینک‌آفتابی مناسب برای آقایان و خانم‌های دارای صورت ظریف است.

عینک آفتابی زنانه miu miu مدل D22504

عینک‌آفتابی برند MIU MIU دارای فریم مستطیلی شکل است و مناسب صورت‌های قلبی، گرد، لوزی، بیضی طراحی شده است. خرید این عینک همچنین برای صورت‌های ظریف و کوچک می‌تواند گزینه مناسبی باشد.  عینک آفتابی زنانه miu miu مدل D22504 دارای رنگ فریم هاوانا و از جنس کائوچو ساخته‌شده است. این عینک دارای سایز ۵۳ است و رنگ عدسی آن قهوه‌ای است. عینک‌آفتابی MIU MIU از ویژگی لنز UV400  نیز برخوردار است.

عینک آفتابی TOM FORD مدل ۷۲۴۹

برند تام فورد دارای عینک‌های آفتابی با فریم مربعی و تخم‌مرغی هستند که برای صورت‌های قلبی، گرد، مستطیلی، لوزی و صورت‌های کوچک مناسب هستند. این عینک مخصوص بانوان دارای لنزهای دودی رنگ است. عینک‌آفتابی TOM FORD مدل ۷۲۴۹  از نوع فریم با رنگ‌های ترکیبی مشکی و طلایی است. فریم این عینک از فلز ساخته‌شده است و جزء بهترین عینک آفتابی برای صورت کوچک و ظریف محسوب می‌شوند.

عینک آفتابی زنانه مدل ۴۴۳_۵۶۱

عینک‌ آفتابی زنانه مدل ۴۴۳_۵۶۱ از جنس کائوچو ساخته‌شده‌ و دارای شکل فریم گرد است که بیشتر زنان و دختران دارای صورت کوچک و ظریف می‌توانند از آن استفاده کنند. رنگ فریم این عینک زنانه صورتی و رنگ عدسی‌های آن نیز صورتی است. این عینک دارای ویژگی لنز uv400  است و از چشمان شما در برابر آفتاب در روزهای گرم تابستان محافظت می‌کند.

کلام پایانی

در این مطلب از سایت لنزیلا به بررسی کلی بهترین عینک ‌آفتابی برای صورت کوچک و ظریف پرداخته و در ادامه نکاتی را در خصوص مناسب‌ترین فریم‌های صورت لاغر و ظریف شرح دادیم. فریم بیضی‌شکل و گرد به‌خوبی صورت شما را پهن‌تر نشان داده و موجب می‌شود تا چهره شما کشیده‌تر نشان داده شود. چنانچه صورت شما کوچک و ظریف است و تمایل دارید تا مناسب‌ترین عینک‌آفتابی را تهیه کنید، می‌توانید همین حالا از طریق سایت لنزیلا اقدام کنید. لنزیلا فروشگاه اینترنتی بسیار معتبری است که به طور کاملاً تخصصی در فروش انواع عینک‌های آفتابی بسیار باکیفیت فعالیت دارد و شما می­توانید با مراجعه به صفحه عینک آفتابی در سایت لنزیلا از  تنوع محصولات ما لذت ببرید.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.