خرید لنز

معرفی بهترین لنز های خاکستری و طوسی

در بین تمامی روش­های زیبایی، یکی از جذاب‌ترین و بهترین راه‌ها برای تغییر چهره و زیباتر شدن، استفاده از لنزهای رنگی است. لنزهای تماسی آرایشی رنگی می‌توانند تأثیر زیادی بر روی صورت شما داشته باشند. حتی افرادی که نمی‌خواهند تغییرات قابل‌توجهی را ایجاد کنند، می‌توانند زیبایی صورت خود را با لنزهای رنگ تیره یا لنزهای بدون دور بهبود بخشند. لنز طوسی و خاکستری طیف رنگی زیادی دارند و از بین این لنزها می‌توانید باتوجه‌به رنگ پوست و سلیقه خود لنزهای طبیعی، تیره و روشن را انتخاب کنید. این لنزها به دو نوع لنز دور دار و لنز بدون دور تقسیم می‌شوند.

 باتوجه‌به محبوبیت این رنگ‌ها، شرکت‌های زیادی اقدام به تولید لنز هایخاکستری و طوسی و رنگ‌های ترکیبی آن‌ها کرده‌اند. در ادامه مقاله از سایت لنزیلا با بهترین لنز خاکستری و طوسی و برندها و ویژگی‌های این محصول آرایشی بهداشتی بیشتر آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

 ویژگی‌ لنزهای خاکستری و طوسی

در حالت کلی با اطمینان بسیار بالا می‌توان گفت که لنزهای رنگی خاکستری طوسی علاوه بر تغییر رنگ چشم، باعث زیبایی بیشتر چشمان افراد شده و به آن‌ها جلوه خاص می‌دهند.

  • رنگ خاکستری ترکیبی از دورنگ سیاه‌وسفید است، به همین خاطر در روان‌شناسی به رنگ‌سازش معروف است.
  • این رنگ لنز را می‌توان با هر رنگ لباس و آرایش ست کرد.
  • لنز خاکستری دور مشکی، به چشم‌ها جلوه­ای شیک و زیبایی می‌دهد و بزرگ‌نمایی ایجاد می‌کند.
لنز خاکستری

 بهترین برند لنزهای خاکستری و طوسی

 برندهای زیادی وجود دارند که انواع لنزهای خاکستری و طوسی باکیفیت تولید می‌کنند. در اینجا بهترین برندهای این لنزها که کیفیت بالایی دارند و در طیف وسیعی از رنگ‌ها از جمله خاکستری توسط مجموعه لنزیلا عرضه می‌شود را معرفی می‌کنیم.

لنزهای طوسی و خاستری برند دهب (Dahab)

شرکت لنز دهب، رنگ لنزهای جذابی مانند لنز خاکستری روشن، لنز طوسی تیره، لنز سبز و عسلی را تولید می‌کنند. این لنز دارای زمان استفاده روزانه است، بنابراین می‌توانید آن را در مهمانی‌ها استفاده کنید و زیبا به نظر برسید. برای کسانی که دوست دارند استایلی خاص و کلاسیک داشته باشند و رنگ لنز در چشم آن‌ها زیبا و طبیعی جلوه کند، این محصول را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا این رنگ لنزها دارای حلقه لیمبال و رگه‌های راه‌راه هستند. لنزهای رنگی دهب ساخت کشور کره جنوبی هستند.

لنزهای خاکستری و طوسی برند رینبو (Rainbow)

 امروزه در اکثر کشورهای دنیا شرکت‌های تولیدکننده لنز با ساخت برندهای مختلف وجود دارند که یکی از این شرکت‌هایی که محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند، شرکت رینبو است. لنزهای رنگی Rainbow سالانه در ۵ کد رنگ اصلی: آبی، خاکستری، قهوه‌ای، سبز و عسلی موجود هستند. اما هر کدام از این رنگ‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی هستند. تفاوت این محصولات در دور‌دار بودن یا بدون‌دور بودن لنزهای رنگی است. لنز خاکستری یکی از محبوب‌ترین لنزهای رنگی برای خانم‌ها است و دارای مزایای بسیاری هستند که آن‌ها را به یکی از پرفروش‌ترین لنزهای رنگی تبدیل می‌کند.

برند لنز رنگی ایفوریا

برند لنز ایفوریا، برندی بسیار معروف است که لنز رنگی بسیار زیبا و طبیعی را به تولید می‌رساند که محصولات این برند خیلی زود در بین خانم‌های زیبای ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرد و با رنگ‌های پنج‌بعدی خیره‌کننده خود توانست زیبایی منحصربه‌فردی را به چشمان افراد بدهد. دوره استفاده از لنزهای برند ای فوری به‌صورت سالانه هستند. این لنز ساخت کره جنوبی است و بهترین خاصیت آب‌رسانی را نسبت به لنزهای سالیانه دیگر دارد. لنزهای خاکستری و طوسی ایفوریا مردمک متوسطی در مرکز لنز دارند.

 بهترین مدل های لنز خاکستری و طوسی

لنزهای خاکستری و طوسی از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل شما در انتخاب لنز کاملاً آزادی عمل خواهید داشت. البته گاهی ممکن است برخی از رنگ‌ها شما را در انتخاب و ترجیح نسبت به بقیه رنگ‌ها دچار تردید کنند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم با انواع طرح‌ها و مدل‌های لنز خاکستری و رنگی آشنا شوید.

لنز خاکستری تیره دور دار دهب (صابرین سول)

لنز طوسی خاکستری تیره دور‌دار برند دهب ساخت کشور کره جنوبی است و دوره استفاده این لنز رنگی ماهانه است. DIA یا قطر لنز دهب دوردار ۱۴.۲ میلی‌متر و BC یا منحنی پایه آن ۸.۶۰ میلی‌متر است.

لنز دهب طوسی بدون دور( هیند )

لنز دهب طوسی بدون دور روی چشم‌های به رنگ تیره، طوسی نشان داده می‌شود و به دلیل این‌که هیچ‌گونه برجستگی­ای ندارد به‌راحتی روی چشم شما می‌خوابد. این لنز محصول کره جنوبی است و در هر مجلسی می‌توانید از آن استفاده کنید. قطر آن ۴.۸ میلی‌متر و انحنای لنز ۸.۸ میلی‌متر است. میزان آب‌رسانی لنز دهب بدون دور (هیند) ۳۸% و دوره استفاده آن ماهانه است.

لنز رنگی طوسی عسلی رینبو گری ۳۰۶ ـ تن ۳

برند رینبو دارای رنگ‌های متنوع از جمله طوسی، خاکستری و طوسی عسلی و از نوع لنزهای رنگی دور‌دار است که چشم شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. rainbow برند محصول کره جنوبی است و این مدل آن دارای دوره استفاده سالانه با میزان آب‌رسانی ۳۸ درصد است. قطر لنز ۱۴.۲ میلی‌متر و انحنای آن ۸.۶۰ میلی‌متر است.

 

لنز های طوسی و خاکستری به چه نوع رنگ پوستی میاد؟

همانطور که شما هم به خوبی می‌دانید در دنیای امروز بسیاری از افراد علی الخصوص خانم‌ها دوست دارند در هر شرایطی تغییرات ویژه و خاصی در آرایش، مو و رنگ چشم‌های خود ایجاد کنند که این موضوع با خرید لنزهای رنگی می‌تواند امکان‌پذیر شود. اما دراین بین لنزهای طوسی و خاکستری از طرفداران بیشتری برخوردار هستند، اما پیشنهاد ما این است که تمام افراد به سراغ آن نروند و قبل از هر چیز در وهله اول باید از این موضوع مطلع شوید که آیا لنز طوسی خاکستری با رنگ پوست شما یا حتی رنگ مو همخوانی لازم را دارد یا خیر.

  • چنانچه پوست شما دارای تن رنگی روشن است، لنزهای طوسی و خاکستری انتخاب مناسبی هستند. علاوه بر این مورد رنگ‌های روشن و آن دسته رنگ‌هایی که دارای درخشش خاصی هستند، نیز امکان استفاده از لنز طوسی را دارند.
  • در صورتی که پوست شما متوسط یا گندمی است، برخی رنگ‌های روشن مانند لنز طوسی فوق العاده کاربردی و زیبایی خاصی به شما هدیه می‌دهد.
  • اگر دارای رنگ پوست سبزه‌ای هستید پیشنهاد ما استفاده از لنز طوسی است. اکثر مردم به این موضوع معتقدند که رنگ‌های روشن نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای پوست سبز باشد، درحالی‌که این موضوع کاملاً اشتباه است.
  •  اگر دوست دارید که ظاهر شما کاملاً متفاوت و خاص به نظر برسد، لنز طوسی و خاکستری که نسبتاً تیره است را امتحان کنید تا یک ظاهر سرد و درعین‌حال جذاب به شما هدیه دهد.

چه دلایلی باعث محبوبیت لنز طوسی شده است؟

همانطور که می‌دانید خانم‌ها علاقه زیادی به استفاده از لنزهای طوسی و لنز خاکستری دارند که در ادامه قصد داریم دلایل محبوبیت آن را برای شما بیان کنیم.

داشتن سازگاری با رنگ پوست‌های مختلف

تمام افرادی که دارای رنگ پوست روشن و تیره هستند، بدون در نظر گرفتن نکات خاص نمی‌توانند برای خرید لنز طوسی یا طوسی خاکستری اقدام کنند. چرا که این رنگ سازگاری کاملی با پوست روشن و تیره دارد. اگر دارای رنگ پوست روشنی هستید، بهترین راهکار استفاده از لنز طوسی تیره و اگر پوست تیره‌ای دارید باید لنز طوسی روشن را بخرید.

برخورداری از زیبایی و جذابیت بالا

به خوبی می‌دانید که آرایش چشم‌ها نقش بسیار زیادی در زیبایی دوچندان چهره به همراه دارد. زمانی که در کنار آرایش از لنز طوسی استفاده می‌کنید، زیبایی شما به شدت افزایش پیدا می‌کند. پیشنهاد می‌دهیم که اگر چشم‌های شما گرد است، یک خط چشم کشیده بکشید.

اگر دارای چشم‌های ریزی هستید، قسمت زیرین و بیرونی چشم را با استفاده از مداد مشکی کنید. پس چنانچه در کنار استفاده از لنزهای طوسی از خط چشم، ریمل و سایه استفاده کنید، زیبایی چشم‌های شما فوق ‌العاده می‌شود.

نظر متخصصین مجموعه لنزیلا در خصوص کیفیت لنز طوسی خاکستری

به این موضوع اشاره کردیم که اگر خواهان یک ظاهر فوق العاده خاص و منحصر به فرد هستید، استفاده از لنز طوسی خاکستری می‌تواند این ایده را برای شما فراهم کند، اما توجه داشته باشید که در زمان مراجعه برای خرید لنز طوسی خاکستری یک سری نکات و موارد پر اهمیت از نظر متخصصین مجموعه ما وجود دارد که آن‌ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • برعکس سایر لنزهای رنگی موجود در بازار، لنزهای طوسی خاکستری با اکثر پوست‌ها و موها همخوانی لازم را دارند.
  • زمانی که از لنز طوسی استفاده کنید، قطعاً چشم‌های شما جذابیت ویژه‌ای می‌گیرد.
  • در زمان مراجعه برای خرید حتماً رنگ موهای خود را نیز در اولویت قرار دهید، چرا که نقش مهم و اساسی در زیباتر دیده ‌شدن شما با استفاده از لنز طوسی خاکستری به همراه دارد. چنانچه نتوانید رنگ لنز را با موهای یکنواخت خود هماهنگ کنید، باعث از بین رفتن جذابیت شما می‌شود.
  • افرادی که دارای موهای قهوه‌ای متوسط هستند، استفاده از لنز طوسی می‌تواند جذابیت ویژه‌ای به آن‌ها ببخشد.
  • اما اگر دارای رنگ‌های روشن و بلوند هستید پیشنهاد ما این است که به سراغ لنزهای خیلی روشن نروید.
  • حتماً در زمان خرید به کیفیت لنز طوطی خاکستری دقت کنید، چرا که اگر به این موضوع بی‌توجهی صورت بگیرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آسیب‌های زیادی را برای چشم ایجاد می‌کند.
  • اگر قصد دارید رنگ لنز طوسی به خوبی نمایان شود، بهترین راهکار استفاده از یک سایه ملایم و براق است و یک خط چشم بلند و مشکی این زیبایی را دوچندان خواهد کرد.

سخن آخر

 به‌ طور کلی، یکی از بهترین رنگ­های لنز رنگی تماسی، رنگ لنز خاکستری است که با کمک این لنز می‌توانید چهره‌ای جذاب و دوست‌ داشتی داشته باشید. در بین تمام لنزهایی که امروزه در بازار می‌بینیم، لنزهای خاکستری و طوسی بیشترین محبوبیت را در بین مردم دارند. شاید این محبوبیت به‌ این‌ دلیل باشد که رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است و به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می‌شود. بنابراین، صرف‌نظر از رنگ پوست، مو و چشم های خود، می توانید از زیبایی استفاده از لنزهای تماسی خاکستری لذت ببرید. بهترین مارک های لنز رنگی را از دست ندهید!

 سوالات متداول

آیا می‌توانیم لنزهای تماسی رنگی را در دمای سرد (در یخچال) نگهداری کنیم؟

دماهای سرد مانند یخچال برای استفاده از لنزهای شما مناسب نیستند، بنابراین همیشه لنزهای خود را در دمای متوسط نگه دارید.

آیا لنزهای رنگی خاکستری بی‌خطر هستند و به چشم آسیب نمی‌رسانند؟

لنزهای رنگی مورد تأیید FDA کاملاً ایمن و مطمئن هستند، به شرطی که در هنگام استفاده و مراقبت از لنزهای رنگی خود، تمام شرایط بهداشتی را رعایت کنید.

قیمت لنزهای خاکستری طوسی بر اساس چه عواملی تعیین می‌شود؟

قیمت لنزهای رنگی بسته به طبی یا آرایشی بودن آنها، مدت‌زمان استفاده، برند و مواد اولیه استفاده شده در ساخت لنزها متفاوت است. می‌توانید جهت بررسی قیمت لنزهای خاکستری و طوسی، از طریق صفحه لنز اقدام کنید و پس از بررسی انواع مدل‌های لنز رنگی، جهت خرید لنز مدنظر از طریق سایت لنزیلا اقدام کنید.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.