خرید عینک

بهترین و پرطرفدارترین مارک عینک طبی ۲۰۲۳

بیش از ۷۵ درصد آدم های دنیا، برای بهتر دیدن، نیاز به ابزار تقویت بینایی دارند. عده ای لنزهای طبی و عده ای دیگر عینک های طبی را به عنوان راه حل انتخاب می کنند. به عبارتی، با انتخاب پرطرفدارترین عینک طبی این امکان برای شما فراهم می‌شود تا به‌وسیله خرید بهترین نوع آن در هر شرایطی از چشم‌های خود در برابر اشعه مضر خورشید و دیگر صدمات احتمالی محافظت کنید. اما ممکن است برای بسیاری این سؤال به وجود آمده باشد که پرطرفدارترین عینک طبی کدام‌ها هستند و هر یک از آن‌ها چه ویژگی‌هایی به دنبال دارند. قطعاً با داشتن اطلاعات کامل در این زمینه می‌توانید برای خرید بهترین برند عینک طبی دقت بیشتری به کار گیرید. در ادامه این مقاله از سایت لنزیلا به بررسی بیشتر انواع برندهای معروف عینک طبی در  جهان می‌پردازیم. همراه ما باشید.

بهترین برند و مارک های عینک طبی در ایران

در این معرفی بهترین مارک های عینک طبی در ایران ، تمامی برندهای معرفی شده، طبق استانداردهای خاصی انتخاب شده اند. این برندها، چه در ایران و چه در سطح بین المللی، با توجه به کیفیت بالا و طراحی منحصر به فردشان، طرفداران زیادی دارند. این برندها به تولید هم عینک آفتابی و هم عینک طبی می پردازند.

در بین این لیست، می توانید کاندیدای لایق عینک بعدی خود را پیدا کنید و مطمئن باشید که تجربه عالی را با هر یک از محصولات کمپانی های زیر، تجربه خواهید کرد.

ریبن RAY-BAN

شاید تعجب نکرده باشید که ریبن، این کمپانی مشهور سازنده عینک های طبی و آفتابی، در اول لیست بهترین برند و مارک های عینک طبی در ایران ما قرار گرفته باشد.

کمپانی ریبن، همواره در بین برترین سازنده های عینک بوده است و طرفداران زیادی داشته. از سال ۱۹۳۷ که اولین عینک ریبن توسط کمپانی بوش اند لومب (سازنده لنزهای Bausch & Lomb)، ساخته شد، مورد استقبال شدید عمومی قرار گرفت. عینک های خلبانی که احتمالا اسمشان را شنیده اید، اولین بار برای جنگ جهانی دوم، برای هوانوردان ارتش امریکا طراحی شد؛ اما زمانی که ژنرال مک آرتور با آن عکس گرفت، محبوبیتی جهانی پیدا کرد و ریبن، بخشی از مد امریکایی و جهانی شد.

گذشته از ظاهر فوق العاده و طراحی های آیکونیک این برند، متریال درجه یک و راحتی مثال زدنی عینک های ریبن، به محبوبیتش دامن زده است. سه مدل از محبوب ترین عینک های ریبن، در پایین آورده شده:

  • عینک های ویفرر (Wayfarer)
  • عینک های خلبانی یا aviator
  • عینک های کلاب مستر
  • Caravan
عینک طبی ریبن RAY-BAN

پیشنهاد می کنیم معرفی عینک های طبی باکیفیت زیر را از دست ندهید:

معرفی چند نمونه عینک طبی باکیفیت و ارزان

گوچی GUCCI

گوچی، برای اولین بار در سال ۱۹۰۶ در فلورانس تاسیس شد. پس از ۳۲ سال، این برند شعبه های خود را در سراسر ایتالیا گسترش داد. در سال ۱۹۵۳، برند گوچی اولین شعبه خود را در نیویورک افتتاح کرد و به نوعی، اولین قدم محکم برای جهانی شدن را برداشت.

اگر با برندها کمی آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که تمامی محصولات گوچی، خاص، لوکس و گران قیمت است. باید بگوییم عینک های طبی گوچی هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ آن ها بسیار خلاقانه، زیبا، شیک و لوکس می باشند و به همین دلیل در بین بهترین برند و مارک های عینک طبی در ایران ما قرار می گیرند.

  • گوچی، علاوه بر عینک طبی، عینک های آفتابی زنانه و مردانه را هم در خط تولیدی خود دارد.
  • مشخصه بیشتر عینک های زنانه گوچی، قاب های ضخیم و بزرگ است. از خلبانی گرفته تا گربه ای های پرطرفدار، دنبال هر سبکی باشید، گوچی تمام آن ها را داراست.
  • بیشتر عینک های طبی و آفتابی ریبن، با فریمی فلزی و یا استات هستند؛ از خلبانی های کلاسیک گرفته تا سبک های جسورانه هالیوودی.
عینک طبی گوچی GUCCI

بیشتر بخوانید: انواع عینک طبی همراه با عدسی فقط با ۲۰۰ هزار تومن

TOM FORD تام فورد

تام فورد، فردی اصالتا تگزاسی است که رویای طراح گوچی شدن را به سر داشت؛ اما در این بین، به یک نام آشنا تبدیل شد و برند خود را تاسیس کرد. او سپس با همکاری گروه Marcolin، به طراحی عینک پرداخت.

  • عینک های تام فورد، در بین سه برند برتر فروشگاه های لوکس در سراسر جهان قرار دارد.
  • تام فورد، هم عینک های مردانه و هم زنانه را در خط تولیدی خود دارد.
  • متریال به کار رفته در این عینک ها، درجه یک هستند تا کاربر بهترین تجربه را داشته باشد.

عینک های تام فورد را، بخاطر لوکس بودن و قیمت به نسبت بالایشان، نمی توانید در هر مرکزی پیدا کنید. خواندن مقاله زیر، به شما کمک می کند مطمئن ترین مراکز فروش اینترنتی را به راحتی پیدا کرده و تشخیص دهید.

چگونه بهترین سایت های فروش اینترنتی عینک را پیدا کنیم؟

عینک طبی TOM FORD تام فورد

پرادا PRADA

برند پرادا، در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو و مارتینو پرادا در میلان تاسیس شد. این برند لوکس ایتالیایی، به خاطر لباس، کیف دستی، کفش و اکسسوری معروف است.

در سال ۱۹۹۹، گروه پرادا و دی ریگو، عینک پرادا را تشکیل دادند. امروزه، عینک های پرادا، محصولاتی جذاب و منحصر به فرد هستند که اکثرشان، بسیار جسورانه و خاص می باشند.

  • پرادا به خاطر فریم های جسورانه، بزرگ، با اشکال هندسی، زاویه دار و تزئیات خلاقانه دسته ها، معروف است.
  • این برند، علاوه بر مدل های جسورانه، با عینک های کلاسیکی مثل گربه ای، مستطیلی و گرد، مجموعه خود را تکمیل می کند.
  • پردا علاوه بر عینک های طبی، عینک مردانه و زنانه آفتابی هم ارائه می دهد.
عینک طبی پرادا PRADA

PERSOL پرسول

یکی از بهترین برند و مارک های عینک طبی در ایران ، برند PERSOL می باشد. در سال ۱۹۱۷، جوزپه راتی، برای رفع نیازهای خلبانان و رانندگان مسابقه ای، شروع به ساخت عینک های حرفه ای کرد. امروزه، طراحی جاودانه و کیفیت هنری، PERSOL را به برندی محبوب در بین عموم و حتی سینما تبدیل کرده است.

  • لولاهای تزئین شده عینک های PERSOL، نمادی غیر قابل انکار از شمشیر جنگجویان باستانی است.
  • این برند، علاوه بر عینک های طبی، عینک آفتابی زنانه و مردانه هم طراحی می کند.
  • PERSOL، مجموعه ای از نسخه های ویژه را با نام تجاری  Steve McQueen عرضه می کند.

چهره پروفسور را در سریال محبوب Money Heist را بخاطر دارید؟ عینک بزرگ و زیبایش، به بخش جداناپذیری از شخصیت او تبدیل شده بود. باید بگوییم این عینک که طی مدت کوتاهی مورد استقبال عموم قرار گرفت، از طراحی های برند Persol می باشد!

عینک طبی PERSOL پرسول
بهترین و پرطرفدارترین برندهای معروف عینک طبی

شاید دوست داشته باشید: آموزش آرایش چشم برای افراد عینکی

اوکلی Oakley

اگر کمی از دنیای عینک ها سر در بیارید، حتما نام برند امریکایی اوکلی را شنیده اید. گرچه Oakley ابتدا در سال ۱۹۷۵ به عنوان یک فروشنده دسته موتور سیکلت شروع به کار کرد، اما طولی نکشید که این شرکت با فروش عینک های عدسی خمیده خود، به بازار عینک قدم گذاشت. این خط به عنوان “O Frame” شناخته می شد.

برند اوکلی علاوه بر عینک های طبی و آفتابی، فریم های ورزشی محبوبی نیز تولید می کند. در بین تمامی رشته های ورزشی، می توانید ببینید که ورزشکاران نخبه تا چه حد به برند Oakley علاقه مند هستند. برای مثال، گرگ لموند افسانه ای در تور دو فرانسه از عینک های اسپرت این برند استفاده کرد.

برند عینک اوکلی Oakley

ورساچه VERSACE

جیانی ورساچه، اولین مجموعه های خود را در سال ۱۹۷۲ طراحی کرد. وی در سال ۱۹۷۸، برندی را با نام خود راه اندازی کرد و اولین بوتیکش را در همان سال، در میلان ایتالیا افتتاح کرد.

در طی دهه ۸۰ میلادی، ورساچه جوایز متعددی را کسب کرد و به یک اسطوره مد تبدیل شد. او از نزدیک ا بسیاری از افراد مشهور کار کرد و راه بسیاری از سوپر مدل ها را هموارتر نمود.

امروزه، ورساچه به دلیل طراحی های فوق العاده، از جمله عینک های لوکس، اشرافی و جذابش، شناخته می شود.

  • آرم ورساچه که بر روی عینک ها هم حک می شود، سر زنی اساطیری، یعنی مدوسای یونانی است.
  • ورساچه عینک های آفتابی زنانه و مردانه را هم ارائه می کند.
عینک های طبی ورساچه VERSACE

اگر برای خرید آنلاین عینک نیاز به راهنمایی دارید، مقاله زیر را از دست ندهید!

راهنمای کامل خرید آنلاین عینک

دولچه گابانا DOLCE & GABBANA

یکی دیگر از بهترین برند و مارک های عینک طبی در ایران ، برند معروف دولچه گابانا است. این برند، توسط دو طراح ایتالیایی، یعنی دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، در سال ۱۹۸۵ میلادی تاسیس شد. این شرکت، با افراد مشهور زیادی همکاری داشته است. در سال ۲۰۱۰ دولچه گابانا با مدونا، برای طراحی مجموعه ای از عینک های آفتابی با نام MDG کار کرد.

  • یکی از شناخته ترین لوگوهای دنیای مد، از آن دولچه گابانا است. این لوگوی ساده همان D&G است.
  • فریم عینک های دولچه گابانا، اغلب دارای ظاهری دراماتیک، جسورانه و زیبا هستند.
  • دولچه گابانا، عینک های آفتابی و طبی زنانه و مردانه را در خط تولیدی خود دارد.
عینک طبی دولچه گابانا DOLCE & GABBANA

نایکی Nike

احتمالا از دیدن نام نایکی در میان پرطرفدارترین مارک های عینک طبی در ایران و جهان تعجب کرده اید؛ اما این برندی که ما در مورد آن صحبت می کنیم، فراتر از عرصه ورزشی رفته است.

اگر چه اکثر مردم نایکی را فقط به خاطر کفش هایش می شناسند، اما نایک عینک های باورنکردنی را خلق کرده که هم ظاهر منحصر به فردی دارند و هم بسیار کاربردی هستند. نایکی علاوه بر لاین زنانه و مردانه، یک خط ویژه برای عینک کودکان دارد و برای هر کودکی با هر ویژگی عینک می سازد.

عینک نایکی Nike

Ace and Tate

جدیدترین برند در این لیست بهترین و پرطرفداترین عینک های طبی در ایران و جهان ، Ace and Tate است که در سال ۲۰۲۰ وارد صحنه شد. وارد شدن به بازاری که بیش از حد اشباع شده بود، کاری جسورانه بود که Ace and Tate از پس آن به خوبی بر آمد.

این برند سعی بر این داشته که منحصر به فرد ترین، زیباترین و مقرون به صرفه ترین عینک های جهان را بسازند و تا به امروز قطعا موفق بوده اند!

عینک Ace and Tate

بربری BURBERRY

قدمت برند بربری به سال ۱۸۵۶ بر می گردد، یعنی زمانی که توماس بربری به دلیل استفاده از پارچه های ضد آب در لباس ها به شهرت رسید.  کت های این برند در طول جنگ جهانی اول نیز محبوب شد و برای اولین بار، یک قرن و نیم بعد در سال ۲۰۰۶ عینک های این برند پا به بازارهای جهانی گذاشت. امروزه، بربری یکی از پرطرفدارترین برندهای معروف عینک طبی در جهان است.

ویژگی عینک های BURBERRY:

  • هویت و شناسنامه بریتانیایی متمایزی دارد و صعنت گری، طراحی و نوآوری انگلیسی در آن دیده می شود.
  • نمادی ترین عینک های این برند، در سبک خلبانی هستند.
  • محبوب ترین عینک های بربری، BE3074 و BE2172 هستند.
عینک های طبی بربری BURBERRY

مایکل کورس MICHAEL KORS

مایکل کورس نیویورکی، طراحی لباس را در ۱۹ سالگی شروع کرد و برای اولین بار در سال ۱۹۸۱، مجموعه عینک خود را تاسیس کرد. کالکشن عینک های مایکل کورس، پیچیدگی و زرق و برق خاصی دارد که به خصیصه اصلی آن ها تبدیل شده است. آن ها همچین فریم های کلاسیک دارند و ساختارشان بسیار ظریف و پر جزئیات می باشد.

برند مایکل کورس، یکی از بهترین مارک های عینک طبی در ایران است.

  • عینک های خلبانی و سایز بزرگ، از برجسته ترین طراحی های عینک برند مایکل کورس هستند.
  • میکل کورس، عینک های طبی و آفتابی زنانه و مردانه را در کالکشن های خود دارد.
عینک های مایکل کورس MICHAEL KORS
بهترین و پرطرفدارترین برندهای معروف عینک طبی

کوچ COACH

کوچ در سال ۱۹۴۱ در شهر نیویورک با شش نفر شروع به کار کرد و با هدف ساخت اکسسوری های چرمی به دنیای مد قدم گذاشت. برند کوچ، به یک برند امریکایی بیانگر سبک پیشرو تببدیل شده است. عینک های این برند، از سال ۲۰۱۲ وارد بازار شدند.

  • عینک های COACH پیچیدگی مدرن را با سبک قدیمی ترکیب می کنند تا طیف وسیعی از سلایق را پوشش دهند و توجه افراد طرفدار مد روز را به خود جلب کنند.
  • کوچ هم عینک های آفتابی و هم طبی را برای خانم ها و آقایان ارائه می دهد.
عینک های طبی کوچ COACH

علت کوچک دیدن اجسام با عینک

جورجیو آرمانی GIORGIO ARMANI

جورجیو آرمانی، طراحی افسانه ای ایتالیایی، به دلیل بازتعریف مد با لباس های چرمی شهرت دارد. وی برند اولیه خود را در سال ۱۹۷۵ تاسیس کرد و در اواخر دهه ۱۹۸۰، کالکشن عینک خود را گسترش داد.

آرمانی اکنون به عنوان یکی از بهترین مارک و برندهای عینک طبی در ایران شناخته می شود که شامل برندهای فرعی مانند Armani Exchange نیز می باشد.

  • برند آرمانی به سادگی و شیک بودن شهرت دارد و به نمادی از کلاس و تجمل تبدیل شده است.
  • آرمانی عینک های طبی و آفتابی برای مردان و زنان طراحی می کند.
برند عینک طبی جورجیو آرمانی GIORGIO ARMANI

فندی FENDI

ادل و ادواردو فندی این برند را در سال ۱۹۲۵ در رم تاسیس کردند و به سرعت به خارج از مرزهای ایتالیا رسیدند. این برند، تحت مدیریت کارل لاگرفلد شناخته شده است و به همراه سیلیویا و ونتورینی فندی به طراحی های خود ادامه می دهد.

برند فندی، به فشن شوهای معروفش شهرت دارد؛ حتی فندی یک بار شوی مد خود را در دیوار چین برگزار کرد! عینک های فندی، هم برای خانم ها و هم برای آقایان در دسترس هستند.

عینک های طبی فندی FENDI

KATE SPADE کیت اسپید

کیت اسپید، اولین کار خود را با طراحی کیف های دستی شیک و کاربردی آغاز کرد. کالکشن کیف “SAM” در سال ۱۹۹۳ انقلابی در اکسسوری ها به وجود آورد. این برند هم اکنون محصولات زیبایی، عطر، کت، لباس خواب، لباس و عینک را در کالکشن های خود دارد.

  • عینک های کیت اسپید دارای فریم هایی در اشکال کلاسیک و مدرن هستند. این فریم ها با طرح های چشمگیر و رنگ های جسورانه مزین شده اند.
  • کیت اسپید هم عینک های زنانه و هم مردانه را طراح می کند.
  • چه به دنبال عینک طبی و چه عینک آفتابی باشید، کیت اسپید انتخاب خوبی خواهد بود.
KATE SPADE کیت اسپید

SAINT LAURENT سنت لوران

سنت لوران یکی از برجسته ترین برندهای فشن قرن بیستم است. بنیان گذار ایو سن لوران، به جا به جا کننده مرزهای مد معروف است؛ فردی که هرگز به قواعد سنتی پایبند نبوده است.

سنت لوران لباس های زنانه و مردانه، کیف، کفش، کالاهای چرمی، جواهرات، روسری، کراوات و عینک تولید می کند. سنت لوران از بهترین و پرطرفدارترین مارک و برند های عینک طبی در جهان و ایران می باشد.

  • سنت لوران عینک های زنانه و مردانه طبی و آفتابی ارائه می دهد.
  • عینک های سنت لوران بیشتر در سبک مینیمال هستند. این محصولات در عین سادگی، بسیار خاص می باشند.
  • عینک های سنت لوران مورد توجه سلبریتی های بسیاری بوده است.
SAINT LAURENT سنت لوران

پیشنهاد ما: قیمت عینک آفتابی استاندارد چقدر است؟

دیور Dior

دیور یک برند لوکس است که در دنیای فشن بسیار مطرح می باشد. کریستین دیور در سال ۱۹۴۶ زمانی که تصمیم گرفت برند عینک خود را راه‌اندازی کند، دقیقاً می‌دانست که پا به چه دنیایی می گذارد. او قطعا از ریسک این کار با خبر بود، چرا که وارد صحنه پر رقابتی شده بود.

با این وجود، برند دیور در کمترین زمان توانست ارزش واقعی محصولات را به همه اثبات کند. عینک های دیور، نمادی از زنانگی جاودانه، شهرت و ظرافت هستند. بسیاری معتقد هستند که عینک های دیور در آن زمان خود، بیش از حد جسورانه بودند! برخی از فریم ها عجیب و غریب و منحصر به فرد بودند و تحسین جهان را با خود به همراه داشتند. صرف نظر از این فریم های کلکسیونی و خاص، حتی تا به امروز هم دیور یکی از بهترین و پرطرفداترین برند  و مارک های عینک طبی در جهان و ایران شناخته می شود.

عینک طبی دیور Dior

نمونه‌های کپی عینک‌های دیور را در پایین ببینید:

TORY BURCH

TORY BURCH یک برند امریکایی است که در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد. توری برچ که به خاطر زیبایی بی نظیر محصولات خود شناخته می شود، مجموعه از از عینک ها را در سال ۲۰۰۹ طرحی کرد. این برند در نیویورک مستقر است و در ارائه لباس ها، کالا های لوکس و اکسسوری ها تخصص دارد.

  • استفاده از رنگ های جسورانه، جزئیات زیاد و خاص، از امضاهای عینک های برند TORY BURCH است.
  • این برند هم عینک های آفتابی و هم طبی را ارائه می کند.
  • هم خانم ها و هم آقایان می توانند از کالکشن عینک های این برند استفاده کنند.
TORY BURCH

CARRERA

CARRERA در سال ۱۹۶۵ در اتریش تاسیس شد و اکنون در ایتالیا مستقر است. علامت تجاری کاررا متعلق به Safilo Group S.p.A است که به طور تخصصی به طراحی عینک های طبی و آفتابی مشغول است.

  • عینک های کاررا انتخاب بسیاری از سلبریتی هاست و به همین دلیل در لیست بهترین و پرطرفدارترین مارک و برند های عینک طبی ایران آورده شده است. این برند توسط افرادی چون پاریس هیلتون، لیدی گاگا، جرد لتو و ریحانا استفاده شده است.
  • کاررا علاوه بر عینک های آفتابی و طبی مردانه و زنانه، برای کودکان نیز عینک طراحی می کند.
  • هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از بین کالکشن های متنوع این برند، عینک انتخاب کند.
عینک CARRERA

شاید برای‌تان مفید باشد: راهنمای انتخاب عینک طبی بر اساس شکل صورت

دررابطه‌با این برند باید توضیح دهیم که در صنعت عینک‌های آفتابی و فریم‌های طبی مشغول به فعالیت بوده و از سال ۲۰۱۸ نیز تمام محصولات خود را از کشور ترکیه تولید کرده است.

با درنظرگرفتن این موضوع که عرضه عینک‌های خود را از بازارهای اروپایی شروع کرده پس می‌توان اطمینان داشت که عینک از استانداردهای روز دنیا برخوردار است. برند enox برای ساخت و تولید عینک‌های خود از ترموپلاستیک، پلی‌کربنات و اپتیل استفاده می‌کند و همین موضوع نیز باعث بالارفتن طول عمر عینک‌ها شده است.

عینک‌های آفتابی تولید شده توسط برند Enox مانند دیگر محصولات پیشین این کمپانی دارای استاندارد UV400 از اتحادیه اروپای ce بوده و می‌تواند به طور کامل از چشمان شما محافظت کند. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که برای تولید این عینک‌ها از فیلتر پلاریزه CAT3 استفاده شده و باتوجه‌به داشتن متریال پیشرفته اپتیل و آلومینیوم علاوه بر برخورداری از وزن کم با بهترین کیفیت ممکن را در اختیار شما قرار می‌گیرد، به‌گونه‌ای که می‌توانید از این عینک‌ها برای مدت‌زمان طولانی بدون داشتن نگرانی از بابت خراب‌شدن آن استفاده کنید. تمام عینک‌های تولید شده توسط برند enox دارای هارد کاور چرم طبیعی است و به همراه یک دستمال جیر مایکرو فایبر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برند Enox

یکی دیگر از بهترین برند عینک ‌طبی که البته به‌عنوان پرطرفدارترین عینک طبی نیز تلقی می‌شود، marc o’polo است. این عینک نیز از لاین‌های مختلف شرکت اشنباخ آلمان بوده که در حال حاضر به تولید بهترین عینک‌های آفتابی ویم‌های مربوط به آن می‌پردازد.

دررابطه‌با مشخصات عینک‌ طبی و آفتابی مارکوپولو باید بیان کنیم که در حالت کلی مخفف سبک زندگی آرام شهری با استانداردهای لازم است که البته سعی کرده یک تصویر جدید و منحصربه‌فرد را در کالکشن‌های خود ارائه دهد. محصولات تولید شده توسط این برند در دسته‌بندی‌های عینک ‌آفتابی و فریم عینک طبی شامل Nordic Luxury، Modern Casual و vintage Classic می‌باشد.

از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد عینک‌های مارکوپولو می‌توان به استفاده از متریال فوق‌العاده باکیفیت و منحصربه‌فرد، طراحی عینک‌ها توسط استادهای مشهور این صنعت و عملکرد و مقاومت فوق‌العاده بالای آن اشاره کرد.

برند Marc O'polo

در نهایت نیز به یکی دیگر از پرطرفدارترین عینک‌ طبی با مارک و برند roberto cavalli می‌رسیم. در وهله اول باید بیان کنیم که روبرتو کاوالی نام یکی از طراحان و مخترع مد و فشن ایتالیایی است که در قدم اول نقش مهمی در طراحی لباس‌های مردانه و مد و فشن داشت. دررابطه‌با عینک‌های آفتابی این برند نیز باید بیان کنیم که جلوه‌ای کاملاً خاص و بی‌نظیر برای تمام افراد به همراه دارند.

شما می‌توانید عینک‌های آفتابی رابرتو کاوالی را در طرح و رنگ‌های فریم مختلف تهیه فرمایید. لازم به ذکر است بیان کنیم که طرح‌های در نظر گرفته شده شامل فریم جذاب خلبانی، گربه‌ای و غیره می‌شود و در زمان مراجعه برای خرید می‌توانید به‌وضوح مشاهده کنید که به چه میزان تنوع این عینک‌ها بالا است. برای تولید عینک‌های روبرتو کاوالی دو ماده اصلی و متمرکز در نظر گرفته شده که شامل استات و فلز می‌شود.

 برند Roberto Cavalli

یکی از برندهای منحصربه‌فردی که این روزها توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند و انتخاب اول بسیاری از افراد ‌باشد، برند ZENIT است. می‌توانید باتوجه‌به استایل و طرح صورت خود برای خرید عینک این برند اقدام کنید و تجربه خوبی را از خرید عینک Zenit داشته باشید.

این برند از طرف شرکت جورجیو ولنتی وارد شده و دارای عینک‌های فوق‌­العاده زیبا با کیفیتی است که هر یک از آن‌ها ساخت کشور چین و چین‌تایپه است. افرادی که از عینک‌های این برند استفاده می‌کنند به‌خوبی از این موضوع مطلع هستند که به چه میزان محبوب است و اکثریت نیز تجربه بسیار خوبی از استفاده این عینک به همراه دارند.

اگر به دنبال یک برند شناخته شده که به تولید عینک‌های باکیفیت و با قیمت مناسب می‌پردازد هستید قطعاً برند زنیت می‌تواند بهترین انتخاب باشد. دررابطه‌با قیمت آن باید بیان کنیم که در رده متوسط قرار دارد و بسیاری از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد عینک‌های درجه یک را در خود جای‌داده است.

عینک‌های ZENIT دارای مقاومت فوق‌العاده بالایی هستند و محافظت بالایی در برابر اشعه یووی و تابش شدید و خورشید به دنبال دارند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند می‌توان به مقاومت و استحکام بالای آن اشاره کرد.

سوالات رایج

گران قیمت ترین برندهای عینک کدام اند؟

گران قیمت ترین برندهای عینک عبارتند از ریبن Ray-Ban، فندی Fendi، کارتیر Cartier Paris، Lugano Diamonds، بولگاری Bvlgari و بنتلی Bentley.

بهترین و پرطرفدارترین مارک و برند های عینک طبی کدام اند؟

برندهای ریبن، گوچی، تام فورد، پراردا، پرسول، ورساچه، دولچه اند گابانا و بربری، از محبوب ترین برندهای عینک طبی در سال ۲۰۲۲ هستند.

پرطرفدارترین برندهای عینک آفتابی کدام اند؟

برندهای ریبن، CELINE، بربری BURBERRY، KAREN WALKER، مایکل کورس MICHAEL KORS و ورساچه، از محبوب ترین طراحان عینک آفتابی هستند.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.