خرید لنز

خرید لنز آبی سلطنتی

آبی سلطنتی رنگی عمیق و زنده است، این رنگ از سرمه ای روشن تر است و جلوه بیشتری دارد. اگر به رنگ آبی علاقه مند باشید، آبی رویال نیز از نظر شما رنگی زیبا خواهد بود. فروشگاه های زیادی لنزهای مارک آبی سلطنتی یا همان رویال را به صورت اورجینال به فروش نمی رسانند، اما فروشگاه لنزیلا یکی از مراکز خرید لنز آبی سلطنتی یا رویال است.

خرید لنز آبی سلطنتی (رویال)

اگر به دنبال این هستید که ظاهری متفاوت از همیشه داشته باشید، زمان آن رسیده است که سراغ لنزهای رنگی بروید. طیف آبی، یکی از پرطرفدارترین رنگ لنزهای تماسی می باشد. رنگ آبی سلطنتی، معمولا در قالب لنزهای مات تولید می شود تا کاملا بتوانند رنگ چشم را عوض کنند. لنز های آبی سلطنتی معمولا در چشم قابل تشخیص هستند و کاملا رنگ چشم را تغییر می دهند. اگر به دنبال ظاهری طبیعی تر هستید، پیشنهاد می دهیم سراغ طیف های دیگر آبی بروید.

لنزیلا یکی از مراکز معتبر برای خرید لنز آبی سلطنتی (رویال) می باشد. شما می توانید از بین برترین برندهای تولید کننده لنز، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. تمامی این لنزها اورجینال می باشند و با ضمانت عرضه می شوند.

لازم به ذکر است که مدل تقویت کننده آبی سلطنتی، تنها کمی رنگ به چشمان شما اضافه می کند؛ اما سری مات آن کاملا رنگ چشمان شما را تغییر می دهد.

لازم به ذکر است که حتی برخی از مدل لنزهای آبی رویال می توانند علاوه بر تغییر رنگ چشمان شما، آن را بزرگ تر هم جلوه بدهند. این لنزها برای مهممانی ها و رویدادهای خاص عالی به نظر می رسند.

شما از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید برای خرید و دریافت قیمت لنز آبی سلطنتی (رویال) اقدام کنید. کارنشاسان ما در واتس اپ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. اپتومتریست مجموعه ما، دکتر احمدی حسینی نیز برای راهنمایی شما حاضر است.

  • آدرس: مشهد، احمد آباد، عارف ۶، پلاک ۲۷
  • تلفن: ۰۵۱-۳۸۴۶۵۴۱۶
  • واتس اپ
  • اینستاگرام lenzila_shop@
خرید لنز آبی سلطنتی (رویال)

لنز های آبی رویال

آبی رویال، یکی از بهترین رنگ ها برای لنزهای تماسی است. این لنزها کاملا رنگ طبیعی چشم را می پوشاند و جلوه زیادی دارد. اگر رنگ لنزهای زیادی را امتحان کرده اید اما از پوشش آن ها ناامید شده اید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این رنگ لنز را امتحان کنید.

لنزهای آبی سلطنتی که در مجموعه ما موجود هستند کاملا راحت، سبک و نرم هستند. حداقل محتوای آب آن ها ۳۸% می باشد و از خشکی چشم جلوگیری می کنند. بدین ترتیب شما هنگام استفاده از لنز اذیت نمی شوید و کاملا راحت خواهید بود.

اگر خشکی چشم دارید، کافیست با کارشناسان ما در میان بگذارید تا آن ها محصولی مناسب به شما معرفی کنند. از دیگر ویژگی لنزهای آبی سلطنتی مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از برندهای مطرح دنیا مثل Fresh Look، Daheb، Labella و…
  • محتوای آب بالای ۳۸%
  • قابلیت انتقال اکسیژن بالا
  • طول عمر متفاوت (روزانه، فصلی و سالانه)
  • کاملا بسته بندی شده
  • ضمانت اصالت

خرید لنز عسلی روشن بدون دور برند  Labella

ویژگی لنزهای آبی سلطنتی

لنزهای آبی سلطنتی هم در انواع طبیعی و هم مات، در دسترس هستند. ای لنزها به گونه ای طراحی شده اند که به چشمان شما رنگ بی نظیری بدهند و شما را از دیگران متمایز کنند.

یکی از ویژگی لنزهای آبی رویال، همه کاره بودن آن هاست. چه برای یک موقعیت خاص به دنبال تغییر باشید و چه بخواهید از آن ها در استایل روزمره تا استفاده کنید، لنزهای آبی سلطنتی انتخابی عالی خواهند بود. این رنگ معمولا با هر رنگ پوست و مویی همخوانی دارد و شما نیازی به نگرانی در مورد ست کردن آن ها نخواهید داشت.

اگر چشمان تیره ای دارید و به دنبال پوشش کامل هستید، پیشنهاد می کنیم از مدل های مات آبی سلطنتی استفاده کنید. در صورتی که به دنبال تغییری طبیعی و غیر قابل تشخیص هستید، می توانید از لنزهای طبیعی رویال استفاده کنید. این لنزها به صورت طبیعی و غیر  محسوس رنگ چشم شما را کمی به رنگ آبی سلطنتی تغییر می دهند، اما پوشش کامل ندارند.

لازم به ذکر است که شما در مجموعه لنزیلا، می توانید رنگ لنز دلخواه خود را در مدل طبی-رنگی تهیه کنید! برای خرید لنز طبی-رنگی آبی سلطنتی کافیست شماره نسخه چشم خود را برای اپتومتریست ما در واتس اپ ارسال کنید.

تاریخچه آبی سلطنتی

قبل از خرید لنز سلطنتی خوب است بدانید که چرا این رنگ سلطنتی نام دارد؟ نام آبی سلطنتی یا رویال، برای اولین بار در سال ۱۸۱۰ میلادی استفاده شد. رویال، آبی سلطنتی است که از انگلستان می آید. گفته می شود این رنگ برای مسابقه ای برای ساخت لباس ملکه شارلوت استفاده شده است.

طیف آبی مرتبط با نام رویال در طول زمان تغییر کرده است. قبل از دهه ۱۹۵۰ میلادی، آبی سلطنتی بسیار تیره تر در نظر گرفته می شود. در اواخر دهه ۱۹۸۰، کنسرسیوم وب جهانی، این آبی که در زیر می بینید را آبی سلطنتی نامید. این رنگ روشن تر از نمونه اصلی آن است.

آبی ملکه و آبی امپراتوری نیز نسخه های کمتر شناخته شده آبی سلطنتی هستند. آبی ملکه، یک رنگ کمی ملایم تر از رویال است؛ از طرفی آبی امپراتوری، طیفی تیره تر و نزدیک به سرمه ای را توصیه می کند.

رنگ آبی سلطنتی به دلیل ارتباط تاریخی با تاج و تخت بریتانیا، تداعی سلطنتی را دارد. این باعث می شود که برای موقعیت های رسمی نیز مناسب باشد.

آبی سلطنتی

معرفی انواع لنزهای آرایشی رنگی

چگونه از لنز آبی سلطنتی استفاده کنیم؟

اگر اهل مد و فشن باشید، احتمالا نگران این هستید که چگونه از لنز آبی سلطنتی خود استفاده کنید. خوشبختانه آبی سلطنتی، یک رنگ همه کاره است. این رنگ زنده می تواند به عنوان مرکز توجه باشد و با رنگی کمی ملایم تر ست شود. اگر به دنبال ظاهری دراماتیک تر هستید، می توانید آن را با رنگ های روشن دیگر ست کنید. برای مثال، می توانید از سایه چشم لیمویی، نارنجی، قهوه ای و صورتی-بژ استفاده کنید.

لنز آبی سلطنتی را می توان با هر رنگ لباسی نیز، ست کرد. این رنگ با تمامی رنگ های پوست مطابقت دارد و برای آن نیازی به انتخاب رنگ لنز بر اساس پوست خود باشید. با این حال شما می توانید آبی سلطنتی را با رنگ های خنثی، نظیر عاجی و یا شامپاینی به خوبی هماهنگ کنید.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.