خرید لنز

قیمت لنز برای چشم ضعیف

قیمت لنز برای چشم ضعیف چقدر است؟ لنزهای طبی این روزها محبوبیت زیادی پیدا کردند؛ آن ها علاوه بر این که می توانند عیوب انکساری چشم را برطرف کنند، به زیبایی شما هم می افزایند. لنزها دست و پاگیر نبوده و مانند عینک، در چشم نیستند. با این حال، با وجود تورم و نوسانات بازار، قیمت لنز دائما در حال افزایش است و بسیاری را از خرید آن ها منصرف کرده است. با ما در فروشگاه لنز لنزیلا همراه باشید تا قیمت لنز نمره دار برای چشم ضعیف را شرح دهیم.

قیمت لنز برای چشم ضعیف

چندین سال است که بیشتر افرادی که چشمانشان ضعیف است از لنزهای طبی به جای عینک استفاده می‌کنند. مخصوصاً با ورود لنز طبی رنگی میزان استقبال از لنزهای طبی بیشتر شده و مصرفشان در دنیا رو به افزایش است.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که به جای عینک تصمیم گرفته‌اید از لنز استفاده کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا در جریان برندهای معتبر لنز باشید. زیرا قیمت لنز برای چشم ضعیف با توجه به برندهای موجود در بازار متفاوت است. قیمت بهترین مارک لنز برای چشم ضعیف :

بهترین برند لنز برای چشم ضعیف

همان طور که می‌دانید استفاده و تولید لنزهای چشمی روز به روز در حال افزایش است. این لنزها با تکنولوژی‌های پیشرفته در حال تولید لنزهای چشمی می‌باشند. بیشتر برندهای موجود در بازار ایران که البته بهترین برندها می‌باشند عبارتند از لنزهای ساخت آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، کره و برزیل.
ما در اینجا قصد داریم که بهترین برندهای لنز برای چشم و همچنین قیمت لنز برای چشم را برایتان توضیح دهیم که در هنگام خرید لنز سردرگم نشوید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله راهنما خرید لنز چشم را نیز مطالعه نمایید.

برند Johnson & Johnson

اجازه دهید کمی در مورد این برند امریکایی توضیح دهیم. جانسون اند جانسون، لنزهای خود را با نام ACUVUE وارد بازار کرده است و شما مستقیما نام Johnson and Johnson را روی جعبه این لنزها نمی بینید.

برند Johnson & Johnson یکی از بهترین برند در حوزه تولید لنزهای چشمی در دنیا می‌باشد. ماده سیلیکون هیدروژل توسط همین برند ساخته شده است که امروزه در تولید همه لنزها از آن استفاده می‌شود.

در لیست قیمت بهترین مارک لنز چشم ما، این برند جایگاه نخست را اشغال کرده است؛ چرا که لنزهای ACUVUE با فناوری های روز ساخته می شوند و بسیار راحت هستند. آن ها سبک هستند، چشم ها را مرطوب نگه می دارند و اجازه ورود اکسیژن به چشم را می دهند. به همین دلیل شما اصلا متوجه سنگینی و آزار لنزها در چشم تان نمی شوید. اگر قصد دارید به صورت مداوم از لنزهای تماسی نمره دار استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم سراغ این برند بروید.

لنزهای برند جانسون اند جانسون که با نام ACUVUE شناخته می شوند، در فروشگاه لنزیلا حاضر هستند. قیمت لنز ACUVUE برای چشم ضعیف در فروشگاه ما، در حدود ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می باشد. این قیمت با توجه به نمره چشم، مدت انقضای لنز و عیوب انکساری شما می تواند تفاوت کند. برای اطلاع از قیمت دقیق با ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

برند Acuvue

پیشتر اشاره کردیم که این برند، زیر مجموعه برند جانسون اند جانسون بوده و این برند لنزهای خود را با این نام تجاری روانه بازار کرده است. این لنزها، بدون شک از برترین برند لنزهای تماسی موجود در بازار است..
Acuvue  تحت نظر کمپانی Johnson & Johnson است و از تکنولوژی بسیار پیشرفته برخوردار می باشد.جالب است بدانید که این شرکت محصولی را به بازار عرضه کرده است که از چشم در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند.

برند Bausch and Lomb

شرکت آمریکایی Bausch & lomb در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و انقلابی را در لنزهای چشمی به وجود آورد! این برند توانسته است لنزهای طبی و رنگی با کیفیتی را تولید کند که مورد توجه بسیاری از متخصصین چشم قرار گیرد.
کیفیت بالای این برند باعث شده است که این لنز در چشمتان احساس راحتی داشته باشد و چسبندگی مناسب به قرنیه آن، از بروز خشکی چشم جلوگیری کند. جالب است بدانید که لنزهای بوش اند لومب جزو لنزهایی هستند که بیشترین نفوذ پذیری اکسیژن را دارا هستند؛ همچنین آن ها رطوبت چشم ها را حفظ می کنند و شما خشکی چشم را تجربه نمی کنید.

باید بدانید که قیمت لنز نمره دار بوش اند لومب برای چشم های ضعیف می تواند بسیار تفاوت کند؛ با توجه به فصلی یا روزانه بودن، عیوب انکساری چشم شما و نمره چشم تان، قیمت لنز می تواند تفاوت کند. با این حال، به طور متوسط قیمت این لنزها از ۵۰۰ هزار تومان شروع می شوند. شما این لنز های طبی Baucsh & LOMB را به صورت اورجینال می توانید از فروشگاه لنزیلا تهیه کنید.

شاید علاقه مند باشید: قیمت لنز طبی سالانه

برند Cooper Vision

این برند یکی از سازنده‌های لنزهای تماسی است که کار خود را از دهه ۱۹۸۰ در کشور انگلستان کار خود را آغاز کرده است. تمرکز این شرکت بیشتر بر روی تولید لنز طبی برای افرادی است که از ناراحتی چشم و نقص بینایی رنج می‌برند.
لنزهای این برند آن چنان نرم و مرطوب هستند که اصلا باعث اذیت چشم نمی‌شوند. بر همین اساس قیمت لنز برای چشم ضعیف این برند کمی بالاتر از سایر برندها می‌باشد.
این لنزها در انواع روزانه، ماهانه و سالانه تولید می‌شود.

شاید نمی دانستید اما لنزهای Cooper Vision همان Biofinity هستند. در واقع این برند لنزهای خود را با نام Biofinity وارد بازار می کند. لنزهای Biofinity قیمتی در حدود ۵۰۰ هزار تومان دارند. گرچه، این قیمت ارزان ترین لنز این برند است و با توجه به افزایش دوره استفاده و نمره چشم، این قیمت بالاتر هم می رود.

قیمت لنز برای چشم ضعیف برند (Air Optix)

قابلیت اکسیژن رسانی بالای این برند یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود؛ این ویژگی را مدیون لنزهای تماما هیدروژن سیلیکونی هستند.

در واقع برند سیبا ویژن، برای نخستین بار لنزهای ساخته شده از هیدروژن سیلیکون را روانه بازار کرد و انقلابی را در لنزهای طبی به وجود آورد. لنزهای این برند به شدت راحت هستند و قابلیت عبور اکسیژن را دارا می باشند. جالب است بدانید که این برند برای نخسین بار لنزهای شبانه را ابداع کرد که دارای مجوز FDA نیز می باشند.
محصولات مختلف این برند عبارت است از:
لنزهای یک بار مصرف، لنزهای دو کانونی،لنزهای استوانه‌ای و پروتز.

قیمت لنزهای سیبا ویژن نوسان زیادی در بازار دارد، اما با این حال از معمولا از ۴۰۰ هزار تومان شروع می شوند. شما این لنزها را به صورت اورجینال می توانید از فروشگاه لنزیلا تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک لنز چشم

برند Freshlook

Alcon صاحب امتیاز این شرکت می‌باشد. یکی از مزیت‌های این برند تولید لنزهای بسیار شفاف است هنگام استفاده بسیار طبیعی به نظر می‌رسند.
همچنین این برند علاوه بر لنزهای زیبایی، لنزهایی مناسب برای افراد مبتلا به دوربینی و نزدیک‌بینی را نیز تولید کرده است. اگر شما تمایل داشته باشید که علاوه بر اصلاح نمره چشم تان، رنگ عنبیه خود را نیز عوض کنید، می توانید سراغ لنزهای طبی-رنگی فرش لوک بروید. در فروشگاه لنزیلا لنزهای طبی، رنگ و طبی-رنگی Freshlook موجود می باشد.

لنزهای با کیفیت برند Freshlook نه تنها مناسب چشم شما و ضعف بینایی چشمان شما هستند، بلکه با قیمت مناسب خود برای بیشتر افراد قابل خریداری است.

برند Alcon

این مارک یکی از برندهایی است که از تنوع محصولات بالایی برخوردار می‌باشد و خط تولید آن بسیار وسیع است؛ به قدری که تمامی محصولات چشمی و بسیاری از محصولات مرتبط با درمان بیماری‌های چشمی که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، تولیدات این شرکت می‌باشد.
قیمت لنز برای چشم ضعیف یا همچنین سایر لنزها بستگی به برند و کشور سازنده دارد. علت محبوبیت این برند در کل دنیا علاوه بر کیفیت آن، زیبایی و کارایی بالای آن نیز می‌باشد.

قیمت لنز طبی

عوامل مؤثر بر قیمت لنز طبی برای چشم های ضعیف ۱۴۰۲

لنزهای تماسی از نظر عملکرد انواع مختلفی دارند که یکی از مهم‌ترین آنها لنزهای آستیگماتیسم است و برای درمان بیاری چشمی آستیگماتیسم استفاده می‌شود. این نوع لنزهای تماسی معمولاً به دلیل ویژگی‌های طراحی، گران‌تر از انواع لنزهای دور‌بینی و اصلاح نزدیک‌بینی هستند. عوامل مهمی بر قیمت لنز ‌طبی برای چشم های ضعیف تاثیر دارند که در اینجا به‌تفصیل به بررسی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

هزینه لنزهای تماسی مربوط به زمان تعویض است

لنزها به انواع روزانه، ماهانه و سالانه تقسیم می‌شوند و هر مصرف‌کننده باتوجه‌به شرایط زندگی و فعالیت روزانه خود باید انتخاب کند. به‌عنوان‌مثال، فردی که در یک محیط پر گردوغبار زندگی می‌کند یا کار می‌کند، لنزهای یکبار مصرف را ترجیح می‌دهد. این لنز ممکن است با تعویض روزانه بهتر عمل کند. با افزایش تعداد این روزها طبیعتاً قیمت لنزهای تماسی افزایش می‌یابد. البته در برخی موارد می‌بینیم که لنزهای روزمره قیمت بالاتری دارند.

مواد بر قیمت لنز تأثیر می‌گذارد

مواد بر قیمت لنز تأثیر می‌گذارددرگذشته لنزها از ماده‌ای به نام هیدروژل ساخته می‌شدند تا سلامت چشم را بهتر کنند. امروزه اکثر تولیدکنندگان از مواد مشابه برای ساخت لنز استفاده می‌کنند. در حال حاضر شرکت‌های معروف آمریکایی و انگلیسی لنزهای سیلیکونی ساخته شده از مواد هیدروژل سیلیکونی ساخته‌اند که می‌تواند تا ۵ برابر بیشتر اکسیژن به چشم برساند. هزینه لنزهای تماسی در این محصول بیشتر از لنزهای هیدروژل است. افرادی که چشم‌های خشک و حساس دارند باید از لنزهای هیدروژل استفاده کنند.

رنگ نیز بر قیمت لنزهای تجویزی تأثیر می‌گذارد

قیمت لنز طبی برای چشم های ضعیف، مقرون‌به‌صرفه است و انتخاب خوبی برای خرید هستند. می‌توانید به‌راحتی آنها را در یک مهمانی یا محل کار بپوشید و از جذابیتی که به چشمان شما می‌آورد نهایت استفاده را ببرید. استفاده از آنها به‌عنوان یک ابزار آرایشی نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

 بهترین محصولات لنز برای چشم‌ ضعیف

 شرکت‌های مختلفی در سرتاسر دنیا لنزهای تماسی تولید می‌کنند که بسیاری از برندهای معروف و معتبر بیش از هر برند دیگری در بازار به تولید لنز می‌پردازند. البته ممکن است برخی از این برندها در بازار ایران موجود نباشند، اما اکثر برندهای معروف و محبوب دنیا در ایران نیز به فروش می‌رسند. در ادامه به معرفی چند محصول از برندهای مشهور لنز‌طبی را مورد‌ بررسی قرار می‌دهیم.

لنز طبی فصلی سیلیکونی Biofinity

لنز طبی فصلی سیلیکونی Biofinity چه نزدیک‌بین باشید و چه دوربین، لنزهای پیشرفته فصلی سیلیکونی Biofinity باکیفیت استثنایی برای ارائه عملکرد بصری باورنکردنی طراحی شده‌اند. این لنزها شامل ویژگی‌های زیر هستند:

  • امکان تأمین آب بالا
  • تنفس و حفظ رطوبت چشم
  • لایه روغن روی سطح چشم
  • از تجمع رسوبات در چشم‌ها جلوگیری می‌کند

لنزهای طبی فصلی سیلیکونی Acuvue

لنزهای طبی فصلی سیلیکونی Acuvue لنزهای تماسی سیلیکونی فصلی Acuvue (لنزهای تماسی جانسون اند جانسون) مجموعه‌ای از لنزهای تماسی ژل سیلیکونی هستند. این لنزها توسط شرکت آمریکایی Johnson & Johnson تولید می‌شوند. این لنزهای طبی فقط سه ماه قابل‌استفاده هستند. ازآنجایی‌که لنز طبی سیلیکونی برای مدت کوتاهی استفاده می‌شود، سطح آن تازگی خود را حفظ کرده و صاف و مرطوب می‌ماند. تعویض لنز طبی فصلی Acuvue پس از سه ماه از اثرات منفی تحریک و آلودگی جلوگیری می‌کند. به علاوه دارای ویژگی های زیر هستند:

  • قوی‌ترین محافظت در برابر اشعه ماورای‌بنفش
  • تأمین اکسیژن ۹۸ درصد و ضخامت بسیار کم
  • مناسب برای کسانی که از خشکی چشم رنج می‌برند.
  • سطح فوق‌العاده صاف و نرم با استفاده از فناوری HYDRACLEAR
  • مناسب برای هوای گرم

لنز طبی فصلی۲ Bausch+Lomb PureVision

لنز طبی فصلی برند ۲ Bausch+Lomb PureVision مناسب برای افرادی است که چشمان ضعیفی دارند و از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • ساخته شده از هیدروژل سیلیکون با هیدراتاسیون و اکسیژن‌رسانی بالا
  • ارائه دید واضح، دقیق و واضح حتی در شرایط کم‌نور
  • مقاومت در برابر تجمع پروتئین‌ها (مواد معدنی)
  • قطر کوچک آن هنگام استفاده از لنز راحتی بالایی را به شما می‌دهد

اگرچشم شما ضعیف است و نیاز به لنز دارید، همین حالا برای خرید لنز از طریق سایت لنزیلا اقدام کنید!

نظر نهایی متخصصین لنزیلا در خصوص عوامل تاثیرگذار بر قیمت لنز برای چشم ضعیف

همان طور که می‌دانید قیمت اجناس موجود در بازار به جنس آنها بستگی دارند. لنزهای چشمی موجود در بازار هم از این قاعده مستثنی نیستند.
با این حال قیمت لنزها علاوه بر کیفیت آن، به عوامل و فاکتورهای دیگری نیز وابسته است.

قیمت لنز برای چشم به عوامل زیر بستگی دارد.

  • کیفیت مواد
  • مدت زمان استفاده از لنز
  • اعتبار سازنده و طراح لنز
  • چگونگی استفاده از آنها
  • برند لنز
  • جایی که لنز را از آن خریداری می‌کنید
  • تاثیر آستیگماتیسم
  • تاثیر رنگی بودن لنز
  • تاثیر پیرچشمی

از آنجا که عوامل بسیاری برقیمت لنز چشم تاثیرگذارند و قیمت‌ها اغلب در حال تغییر هستند، توصیف دقیق قیمت لنز نیز دشوار است.

با دنبال کردن اینستاگرام لنزیلا تنوع محصولات این فروشگاه را ببنید.
چنانچه نیاز به مشاوره درباره لنز داشتید می‌توانید با شماره ۰۹۰۵۵۴۲۱۰۰۲ تماس حاصل فرمایید.

۱ ۱ رای
امتیاز
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد سلطانی
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۰۶
امتیاز :
     

سلام خسته نباشید .من ۱۷سالمه و نمره هردو چشمم ۱۳ خیلی ضعیفه .آیا میتونم از لنز استفاده کنم که دیگه عینک نزنم .من توی روستا زندگی میکنم .
و شرایط رفت آمدم زیاد مهیا نیست بخاطر همین میخان اول بدونم و مشاوره بگیرم که زمانی ک اومدم اون چیزیو تهیه کنم ک میخام و لازمه

مدیر
optichouse
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۴۲
پاسخ به  سجاد سلطانی

لطفا با شماره ۰۵۱۳۸۴۶۹۸۸۰ تماس بگیرید همکارانمون راهنمایی تون میکنن

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.