لنز رنگی

بهترین مارک های لنز طبی |مشخصات و قیمت 👁️

لنزهای طبی، یکی از ابزارهای رفع عیوب انکساری هستند و محبوبیت آن ها به صورت روز افزون بیشتر می شود. لنزهای طبی بر عکس عینک ها دست و پا گیر نیستند و توجه را از زیبایی های صورت تان نمی دزدند. با این حال، یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید لنز، توجه به برند و اصالت آن است. با ما در لنزیلا همراه باشید تا بهترین مارک لنز طبی بی رنگ و رنگی سالانه ، روزانه و… در ایران را به شما معرفی کنیم.

بهترین مارک لنز طبی چیست؟

بهترین مارک لنز طبی تنها به یک نوع خاص محدود نمی‌شود. امروزه کمپانی‌های مختلف و متعددی در سراسر دنیا وجود دارد که توانسته‌اند در زمینه تولید لنز بسیار موفق عمل کنند. استفاده از لنزهای طبی به‌شدت مرسوم شده و زیبایی دودانی به چهره افراد می‌بخشد. علاوه بر این مورد بهترشدن میدان دید و راحتی در استفاده، افراد را روزبه‌روز بیشتر برای خرید لنز ترغیب می‌کند. تنها نگرانی موجود دررابطه‌با استفاده از لنزهای طبی یا رنگی مربوط به بهداشت و بیماری‌هایی است که امکان دارد رخ دهد. پس قبل از هر چیزی با متخصص چشم مشورت کنید.

  • به طور خلاصه، مارک ها ایراپتیکس( Air optix)، سولکو (soleko)، مورنینینگ کیو (morninig Q)، فرشلوک (FRESHLOOK) ، مارشال پرتی آیز (Marshal Pretty Eyes)، بایوفینیتی (biofinity) و بوش اند لومب (Bausch+Lomb) از بهترین مارک های لنز طبی بی رنگ و رنگی سالانه ، روزانه و… در ایران و جهان هستند.
  • امروزه جهت اصلاح دید، استفاده از لنزهای طبی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
  • راحتی استفاده از آن، داشتن میدان دید بیشتر و بهتر و راحت بودن در شرایط ورزشی و همچنین زیبایی آن باعث شده است افراد زیادی به جای عینک طبی از لنز طبی استفاده کنند.
  • اما همان طور که می‌دانید، لنز وسیله‌ای است که داخل چشم قرار می‌گیرد و باید در نگهداری و خرید آن دقت بسیاری شود. به همین دلیل استفاده از لنزهای بی کیفیت بینایی شما را به خطر می‌اندازد.
    در این مقاله می‌خواهیم بهترین مارک لنز طبی و قیمت لنز طبی آن را مورد بررسی قرار دهیم.

لنز طبی مارک ایراپتیکس( Air optix)

لنز طبی ایراپتیکس تولید شده توسط کمپانی سیباویژن آمریکا می‌باشد. این نوع لنزها به دلیل وجود مواد سیلیکون هایدروژل،  اکسیژن رسانی بالایی به چشم دارند؛ به طوری که اکسیژن رسانی این لنزها از سایر محصولات مشابه بیشتر می‌باشد. این ویژگی ها باعث شده است که چشم ها کمتر خسته شوند.شم می‌شود.

قیمت لنز طبی فصلی ایراپتیکس در فروشگاه لنزیلا به دلیل نوسانات بازار مشخص نیست. برای اطلاع از دقیق ترین قیمت لنزها با کارشناسان ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

لنز طبی ایراپتیکس

ویژگی های لنزهای ایراپتیکس:

  1.  محبوب‌ترین و بهترین مارک لنز طبی بی رنگ و رنگی سالانه ، روزانه و… در اکسیژن رسانی به چشم
  2. راحتی و نرمی فوق العاده
  3. زاویه مرطوب کنندگی بسیار کم سطح لنز، که موجب پخش بهتر و بیشتر اشک و سهولت پلک زدن می‌شود.
  4. سطح صاف و صیقلی که باعث سهولت در پلک زدن و عدم احساس جسم خارجی می شود.
  5. کاهش میزان رسوب چربی و پروتئین به دلیل کم بودن حفره‌ها در سطح لنز
  6. مقدار آب موجود در ساختار این لنز کم است.بنابراین موجب می‌شود مقدار آب کمتری از اشک چشم جذب شود. این ویژگی علاوه بر اینکه از خشکی چشم جلوگیری می‌کند بلکه باعث می‌شود گزینه مناسبی برای استفاده در مناطق خشک و گرمسیری باشد.

چرا لنز ایراپتیکس؟

لنز طبی مارک سولکو (soleko)

لنز طبی سولکو محصول کمپانی کویین کالر ایتالیا می‌باشد. در این لنزها مواد هایدروژلی به کار رفته است و همین موضوع باعث شده است که سازگاری قوی و پایداری زیادی داشته باشد. می‌توان چنین گفت که سولکو از جمله لنزهایی است که شاخصه‌های بهترین مارک لنز طبی را دارد. قیمت بهترین مارک لنز طبی سولکو با توجه به نوسانات بازار دقیق نیست. برای دریافت جدیدترین قیمت و سفارش لنز سولکو اصل، با کارشناسان ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

ویژگی ها:

  1. دارای تکنولوژی منحصر به فرد Soleko Queen که باعث ایجاد بافت بسیار ظریف و طبیعی و زیبا در رنگ آمیزی لنز شده است.
  2. سبکی و راحتی زیاد
  3. مقاوم در برابر رسوب و پارگی
  4. دارای سطح صاف و صیقلی بدلیل استفاده از فن آوری پلاسما

لنز طبی مارک مورنینینگ کیو

لنز مورنینگ کیو تولید شده توسط شرکت اینتروجو کره جنوبی می‌باشد. این لنزها به صورت فصلی و سالانه، قابل استفاده می باشند. لنز طبی morninig q یکی از لنزهای موجود در بازار است که قادر به فیلتر کردن اشعه مضر uv می‌باشد.

قیمت لنز طبی فصلی هایدرژل مورنینگ کیو در فروشگاه لنزیلا با توجه به نوسانات بازار دقیق نیست. برای دریافت جدیدترین قیمت و سفارش لنز سولکو اصل، با کارشناسان ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

لنز طبی مارک مورنینینگ کیو

ویژگی ها:

  1. دارای پوشش در برابر اشعات مضر UV
  2. قیمت مناسب
  3. نازکی و راحتی زیاد و آب رسانی بالا

لنز طبی مارک فرشلوک (FRESHLOOK)

یکی دیگر از بهترین مارک لنز طبی بی رنگ و رنگی سالانه ، روزانه و… در ایران ، فرشلوک می باشد. لنز طبی فرشلوک تولید شده توسط کمپانی سیباویژن آمریکا می‌باشد و از دسته لنزهای دارای تکنولوژی ۳ در ۱ است.
لنز طبی سالانه فرشلوک به دلیل دارا بودن خاصیت آب رسانی بالا به یکی از پر طرفدارترین لنزهای طبی تبدیل شده است.
ویژگی ها:

  1. درصد اکسیژن رسانی و رطوبت رسانی بسیار بالا
  2. دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)
  3. کیفیت دید بسیار عالی
  4. دارای تکنولوژی ۳ در ۱

لنز طبی مارک مارشال پرتی آیز (Marshal Pretty Eyes)

لنز طبی مارشال پرتی آیز برای چشمان حساس بسیار مناسب است، چرا که  آبرسانی بالایی دارد. این نوع لنزها به دلیل اکسیژن رسانی بالایی که دارند در چشم‌ها بسیار راحت هستند.
لنز مارک پرتی آیز ، آسفریک است و از لبه بیرونی تراشیده شده است، به همین دلیل بسار راحت است.

قیمت لنز طبی سالانه Marshal Pretty Eyes در فروشگاه لنزیلا با توجه به نوسانات بازار دقیق نیست. برای دریافت جدیدترین قیمت و سفارش لنز سولکو اصل، با کارشناسان ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

لنز طبی فصلی سیلیکونی بایوفینیتی (biofinity)

افرادی که به دنبال راحتی چشم در حین استفاده از لنز طبی هستند، لنزهای بایوفیتینی برای آنها گزینه خوبی می‌باشد؛ چرا که در ساخت آنها از مواد سیلیکونی هیدروژل استفاده شده است. آیا می‌دانستید که لنزهای سیلیکونی تا ۵ برابر بیشتر از لنزهای هیدروژل معمولی اکسیژن را قرنیه می‌رسانند؟

لنز بایوفینیتی

ویژگی ها:

  1. قابلیت آبرسانی بالا
  2. تنفس و حفظ رطوبت چشم
  3. لایه روان‌کننده سطح چشمی
  4. جلوگیری از تجمع رسوبات در چشم

لنز طبی بوش اند لومب Bausch+Lomb PureVision2

لنز بوش اند لومب توسط شرکت بوش اند لومب آمریکا تولید شده است. همچنین به دلیل تنوع رنگ بالای آن به یکی از بهترین مارک های لنز طبی رنگی محبوب تبدیل شده است.

ویژگی ها:

  1. ساخته شده از سیلیکون هایدروژل با آب‌رسانی و اکسیژن‌رسانی بالا
  2. فراهم کردن دیدی روشن ، دقیق و واضح حتی در شرایط نوری کم
  3. مقاومت در برابر انباشت پروتئین (مواد غیر آلی)
  4. قطر کم آن راحتی بالا در استفاده از لنز را برایتان به ارمغان می آورد

چرا لنز بوش اند لومب؟

لنز Acuvue Oasys

یکی از بهترین مارک لنز طبی بی رنگ و رنگی سالانه ، روزانه و… در ایران ، برند Acuvue است. این لنزها برای افراد دارای خشکی چشم به شدت توصیه می شوند. این لنزها، اشک چشم تان را جذب نمی کنند و اجازه می دهند که کار آبرسانی چشمان شما صورت گیرد. شما حتی اگر تمام روز هم از این لنزها استفاده کنید، باز هم چشمان تان مرطوب خواهد بود.

پزشکان، لنز اکیووی اویسس را، مخصوصا مدل های روزانه آن را برای افراد دارای خشکی چشم توصیه می کنند؛ چرا که لنزهای ماهانه، هفتگی و فصلی می تواند پروتئین، کلسیم، لیپیدها و دیگر مواد دیگر را جمع کند.

لازم به ذکر است که اشاره کنیم یکی از بهترین مارک لنز طبی برای آستیگمات ، همین برند اکیووی اویسس است. بسیاری از افراد آستیگمات، سراغ مدل توریک Acuvue می روند و از آن رضایت دارند. از آنجایی که خشکی چشم در بین افراد آستیگمات رایج است، تکنولوژی هیدرالوکس این لنزها این مشکل را حل می کند.

لنز اکیووی

از ویژگی لنزهای اکیووی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۶۲% پلیمر
    ۳۸% محتوای آب
  • راحتی و آبرسانی بالا
  • محافظت در برابر اشعات ماورا بنفش

لنزهای DAILIES TOTAL

لنزهای DAILIES TOTAL به گونه ای طراحی شده اند که شاید شما فراموش کنید که لنز به چشم دارید! این لنزها دارای طراحی منحصر به فردی هستند که رطوبت شما به صورت هر چه تمام، حفظ می کنند. گذشته از راحتی بالای این لنزها، قیمت این بهترین مارک لنز طبی باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد.

برخی از ویژگی های لنزهای DAILIES TOTAL :

  • ۶۷% پلیمر
  • محتوای آب ۳۳%
  • تثبیت لایه اشکی چشم و حفظ حداکثری رطوبت
  • راحتی بصری بالا
لنزهای DAILIES TOTAL

برند زایس (Zeiss)

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موجود در زمینه تولید بهترین لنز طبی، برند زایس است. لنزهای زایس این قابلیت را دارند تا علاوه بر فراهم‌کردن راحتی فوق‌العاده ویژه و پوشش عالی، به علت وجود آب زیاد رطوبت‌رسانی مناسب و لازم را برای چشم به وجود آورند. به دلیل برخورداری از مواد سیلیکون هیدروژن با افزایش اکسیژن‌رسانی چشم همراه است و می‌توانید به‌راحتی برای ورزش‌کردن و استفاده طولانی‌مدت آن را در چشم بگذارید.

ویژگی‌های مهم و منحصربه‌فرد این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لنز زایس از مواد Ocufilcon ساخته شده که در جهت حفظ شکل لنز مانند حالت اولیه خود بسیار مؤثر عمل می‌کند.
  • زمانی که آن را داخل چشم قرار می‌دهید می‌توانید شاهد یک حاشیه نازک و حالت بسیار خوب لنز روی چشم باشید.
  • محافظت بسیار خوبی در برابر فیلتر UVB و UVA دارد.
  • اگر دارای چشم‌های حساس و خشک هستید می‌توانید از لنز برند زایس استفاده کنید.
  • مواد سازنده و به کار گرفته شده برای تولید این لنز پیشرفته سازگاری کامل با محیط‌زیست و اکسیژن‌رسانی بالا به همراه دارد.
لنز چشم زایس

Biomedics

لنزهای چشمی که توسط بیومدیکز تولید می‌شود از برندهای درحال‌رشد کمپانی کوپر ویژن و بهترین مارک لنز طبی است. لنزهای بیومدیکز در انواع هفتگی تولید شده و تمام سنین مختلف با مشکلات چشمی می‌توانند از آن استفاده کنند. برند بیومدیکز شامل لنزهای مختلف تماسی کلیرسایت و اولترافلکس است که هر دوی آن‌ها توسط کمپانی کوپر ویژن تولید می‌شوند.

Biomedics

قیمت بهترین مارک لنز طبی

قیمت بهترین مارک لنز چشم بر اساس عوامل متعدد و گوناگونی تعیین می‌شود این فاکتورها برند مدنظر، ماده استفاده شده برای ساخت لنز، تعداد روزها و زمان استفاده و غیره است‌.

همان طور که گفته شد چشم، یکی از حساس‌ترین عضوهای بدن است و همین طور لنز یک جسم خارجی می‌باشد که به چشم تماس بسیار نزدیک دارد. بر همین اساس باید از لنز با کیفیت و مرغوب استفاده کنید تا چشمانتان آسیب نبیند.
یکی از راه‌هایی که می‌توان تشخیص داد که لنز با کیفیت است یا نه، خرید لنز با مارک معروف و شناخته شده است؛ چرا که لنزهای برند معروف مورد تایید مصرف کنندگان قرار گرفته است و کمپانی تولید کننده آنها در ساخت لنزهای خود از بهترین و همچنین پیشرفته‌ترین مواد و دستگا‌ه‌ها استفاده می‌کند.
علاوه بر این، یکی از مزایای دیگر آنها گارانتی پس از فروش برندهای معروف است. پس پیشنهاد می‌کنم چنانچه قصد خرید لنز دارید و سلامت چشمانتان برایتان اهمیت دارد از بهترین مارک لنز استفاده کنید.

خرید بهترین مارک لنز طبی در مجموعه معتبر لنزیلا

همان‌طور که ملاحظه کردید به توضیح بهترین مارک لنز طبی پرداختیم و از انواع مهم و مختلف آن نیز نام بردیم. در پایان باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که در هنگام خرید حتماً اولویت‌های مهم همچون معتبر بودن برند لنز طبی را فراموش نکنید. باتوجه‌به حساسیت بالای چشم می‌تواند خطرهای جبران‌ناپذیر زیادی به وجود آورد. در این زمینه دعوت می‌کنیم برای خرید بهترین لنز طبی از طریق سایت لنزیلا اقدام کنید.

تماس با لنزیلا

سوالات رایج

آیا می‌توان از لنز طبی زایس حین ورزش‌کردن استفاده کرد؟

به دلیل وجود مقدار آب زیاد رطوبت رسانی مناسبی برای چشم ایجاد می‌کند و مواد سیلیکون هایدروژن نیز اکسیژن رسانی به چشم را بالا می‌برد. به همین دلیل امکان استفاده از آن در زمان ورزش وجود دارد.

منظور از ماده Aer Gel در لنز طبی؟

این ماده باعث افزایش قدرت بینایی و سلامتی بسیار زیادی برای چشم‌ها می‌شود. اکسیژن‌رسانی طبیعی را نیز برای چشم‌های شما فراهم می‌کند.

کدام یک از برندهای نام‌برده شده به‌عنوان بهترین مارک لنز طبی تلقی می‌شود؟

هر یک از این برندها کاملاً شناخته شده و لنزهای طبی ویژه و فوق‌العاده کاربردی به بازار عرضه می‌کنند. اما باتوجه‌به نوع نیاز شما هر کدام عملکرد ویژه‌ای به اجرا می‌گذارند.

۵ ۱ رای
امتیاز
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهاره
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۱۴
امتیاز :
     

اطلاعات خوبی در مورد انواع لنزها پیدا کردم و لنز مناسب خودم رو پیدا کردم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.