لنز رنگی

خرید و قیمت لنز عسلی تیره

یکی از پرتقاضاترین و پرفروش‌ترین لنز رنگی، لنز عسلی تیره هست که رنگی ما بین سبز و قهوه‌­ای دارند. این رنگ از لنزها چهره شما را بسیار جذاب و زیبا و در عین حال طبیعی می‌­سازند. لنز رنگی عسلی تیره یکی از معروف‌ترین و محبوبترین انواع لنزهای آرایشی و زیبایی می‌باشد. مشتریان از تمام گوشه و کنار جهان، همیشه خواستار این رنگ از لنزها بوده‌­اند. به این دلیل که تقریبا با هر چهره‌ای تناسب دارد. شما برای خرید و دریافت قیمت انواع لنز عسلی قهوه ای ، کهربائی ، کاراملی تیره می توانید از لنزیلا دیدن کنید.

عکس انواع لنز عسلی تیره دور مشکی و بدون دور را می توانید در پایین ببینید. این لنزها با ضمانت اصالت محصول و ارسال رایگان ارائه می شوند!

انواع لنز عسلی تیره

رنگ خوشایند و جذاب لنزهای عسلی باعث می­‌شود تا با بیشتر رنگ‌های پوست، انواع مدل‌های چشم و هر رنگ مویی تناسب خاصی داشته باشد. لنزهای عسلی تیره که یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین لنز چشم رنگی به روز می­‌باشند، می‌توانند همخوانی فوق العاده‌­ای با نوع استایل شما ایجاد کنند.
لنزهای عسلی تیره که در درجه های رنگی مختلف موجود هستند، انتخاب خوبی برای تکمیل چهره طبیعی شما خواهند بود.

لنز عسلی تیره برای چه کسانی مناسب است؟

این رنگ لنز تناژ گرمی دارد و به طور کلی به کسانی پیشنهاد می شود که رنگ پوست‌شان هم گرم است؛ یا اینکه موهایشان تن قهوه‌ای، خاکی، عسلی، آجری، زیتونی سیر و غیره دارد.

اگز از طرفداران لنز رنگی عسلی هستید، وقتی می‌خواهید میکاپ کنید سعی کنید در رنگ آرایشتان یک ردی از رنگ عسلی یا قهوه‌ای یا رنگ‌هایی شبیه به آن داشته باشید. چون به زیبایی و گیرایی چشمانتان خیلی کمک می‌کند.

البته با اینکه بیشتر مردمان آسیایی دارای تناژ پوستی گرم هستند اما این رنگ لنز در همه جای دنیا پرطرفدار است. و می‌توان با یک آرایش مناسب، به زیبایی دلخواه دست پیدا کرد.

لنز عسلی تیره قهوه ای

انواع لنز عسلی خاکستری را در اینجا ببینید.

رنگ پوست مناسب با لنز عسلی

از آنجایی‌که لنزهای عسلی تیره رنگ بندی‌های مختلفی مثل کهربائی ، کاراملی ، قهوه ای ، سبز دور مشکی و بدون دور دارد، می‌توان آنها را با هر رنگ مو و رنگ پوستی متناسب ساخت. در صورتی که شما خواستار استفاده از لنزهای عسلی می­‌باشید، بهتر است به هنگام انتخاب آن به رنگ پوست و رنگ موی خود نیز توجه کنید.

  • سفید پوست‌ها از کدام طیف لنز عسلی باید استفاده کنند؟ خوشبختانه می‌توان گفت بیشتر لنزهای رنگی برای سفید پوست‌ها مناسب است و با گذاشتن لنز رنگی بسیار جذاب و تو دل برو می شوند. لنز عسلی بسیار بسیار برای سفید پوست‌ها مناسب است و با آن جذاب خواهند شد. اگر تناژ پوستی شما سفید و سرد است از لنز طوسی عسلی، استفاده کنید؛ اما اگر تناژ پوستی شما سفید و گرم است از لنز عسلی قهوه ای ، عسلی خاکی ، عسلی سبز ، عسلی کهربائی ، عسلی کاراملی و غیره استفاده کنید.
  • بهترین طیف رنگی لنز عسلی برای پوست‌های برنزه و گندمی چیست؟ اگر پوست شما گندمی و سبزه یا برنز است باید از لنزهای رنگی تناژ گرم اما روشن استفاده کنید. در اصل باید رنگی را انتخاب کنید که باعث شود چشم‌های شما جلوه‌ای خاص پیدا کند و نگاهی گیرا داشته باشید. کسانی که رنگ پوستشان گندمی و سبزه است، بهتر است به سراغ لنزهای رنگی با تناژ سبز و آبی و یخی نروند؛ چرا که باعث ایجاد یک ناهماهنگی در چهره‌شان می‌شود و زیباییشان را زیر سوال می‌برد. بهترین رنگ لنز برای این افراد لنزهای رنگی گروه عسلی مثل خاکی، عسلی قهوه ای، عسلی سبز، طوسی عسلی، کاراملی و رنگ‌هایی با این تناژ است که می‌توانند از درجه‌های روشن آن استفاده کنند.

اگر از این رنگ لنزها استفاده می‌کنید برای اینکه چهره‌ای یکنواخت و بی روح نداشته باشید بهتر است از سایه چشم با رنگ متضاد استفاده کنید تا چشمانتان گیراتر شود. رنگ لنزی که باید انتخاب کنید، باید یکی از رنگ‌های زیر باشد تا تکمیل کننده رنگ پوست سبزه و گندمی شما باشد.

  • لنز عسلی یا با هایلایت عسلی
  • فندقی
  • قهوه ای روشن تا تیره
  • قهوه ای مایل به خاکستری
  • طوسی و خاکستری
  • سبز با رگه های طلایی و عسلی

 

لنز عسلی تیره کاراملی

بهترین تناژ لنز عسلی برای پوست های تیره

اگر چهره یا پوست تیره‌ای داشته باشید، می‌توانید از لنزهای عسلی تیره متنوعی استفاده کنید. در این مورد رنگ‌های گرم بیشترین تاثیر را خواهند داشت. از رنگ قهوه‌‌ای گرم، فندقی و یا دو رنگ متفاوت لنز عسلی برای داشتن چهره‌ای جذاب و دل ربا استفاده کنید. لنزهای تیره نیز جذاب و خوشایند می‌باشند.
اگر مایل به داشتن چهره و نگاهی متفاوت و خارق العاده هستید، از لنزهای عسلی تیره استفاده کنید. افراد با پوست تیره باید از رنگ‌هایی استفاده کنند که برعکس پوست‌های گندمی، درجه آن روشن نباشد؛ چون به قول معروف چهره شما با گذاشتن لنزهای روشن تو ذوق می‌زند. پس بهترین رنگ‌های لنز برای پوست‌های تیره، لنز عسلی سبز ، عسلی خاکستری ، عسلی دودی ، قهوه‌ای فندقی و قهوه‌ای گرم می‌باشد.

لنز چشم عسلی

بهترین رنگ مو مناسب با لنز عسلی چیست؟

معمولا چون رنگ لنز چشم عسلی یک رنگ گرم است، بهترین رنگ مویی که می‌تواند با آن ست شود، رنگ موی قهوه‌ای است؛ البته رنگ مو قهوه‌ای هم طیف رنگی بسیار وسیعی دارد که باید با توجه به رنگ پوستتان، یکی را انتخاب کنید.

مثلاً رنگ موی قهوه‌ای که در آن کمی قرمزی دارد برای پوست‌های گرم بسیار مناسب است و با لنز رنگی که در آن رنگ عسلی دیده می‌شود، بسیار شیک می‌شود. اما کسانی که تناژ پوستی‌شان سرد است بهتر است از رنگ موی قهوه‌ای استفاده کنندکه در آن تناژ دودی و خاکستری دارد. به این صورت با لنزهای گروه رنگی عسلی بسیار جذاب خواهند شد. شما برای خرید و قیمت انواع لنز عسلی قهوه ای ، کهربائی ، سبز و کاراملی تیره می توانید از فروشگاه لنزیلا دیدن کنید.

لنز عسلی مناسب رنگ مو روشن و بلوند

اگر موهایتان بلوند و روشن است و می‌خواهید از لنزهای رنگی عسلی استفاده کنید، من پیشنهاد می‌کنم به سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید؛ مثل عسلی شکلاتی، عسلی فندقی و عسلی دور مشکی. رنگ مو بلوند و روشن خود را با طیف‌های تیره‌تر از رنگ لنز عسلی مانند عسلی تیره، شکلاتی و قهوه‌ای تیره ست کنید.
اگر از سایه‌ چشم استفاده می‌کنید، لنز عسلی روشن مانند لنز عسلی دور خاکستری نیز گزینه‌ خوبی است.
در چنین شرایطی رنگ مو خود را با رنگ ابروی خود مطابقت دهید.

موی مشکی با کدام تنالیته لنز عسلی جذاب‌تر است؟

با موهای تیره و لنز رنگی عسلی، چهره شما بسیار جذات‌تر می‌شود. چون این رنگ لنز  یک رنگ طبیعی هست و شما به شکل طبیعی یک تغییر نامحسوس اما شیکی خواهید کرد.

اگر پوست شما روشن و موهایتان مشکی است، می‌توانید از لنزهای عسلی که هم درجه روشن و هم درجه تیره است استفاده کنید؛ اما اگر پوست شما تیره است و موهایتان هم تیره است بهتر است از درجه متوسط روشن استفاده کنید.

اگر در میکاپتان از سایه‌های رنگ سرد و تیره مثل، آبی سرمه‌ای، مشکی، خاکستری، قهوه‌ای دودی و غیره استفاده می‌کنید بهتر است که لنز خاکستری عسلی یا عسلی سبز خریداری کنید. اگر هم می‌خواهید لنزتان طبیعی‌تر به نظر برسد از لنزهای تیره‌تر مثل عسلی قهوه‌ای استفاده کنید.

لنز عسلی تیره سبز

بهترین مارک لنز طبی رنگی

آرایش صورت با لنز عسلی

اگر قصد خرید انواع لنز عسلی قهوه ای ، کهربائی ، سبز و کاراملی تیره را دارید، مهم است تا نکات آرایش با لنز را نیز یاد داشته باشید تا چشمان تان حداکثر جلوه را داشته باشند.

به خاطر داشته باشید که کلی طیف رنگ وجود دارد که با چشمان عسلی عالی به نظر می رسد. در پایین برخی از توصیه های آرایش با چشم عسلی تیره را آورده ایم.

چند توصیه کلی:

  • ظاهر کلی آرایشتان باید با استفاده از رنگ های گرم، رژگونه هلویی و برنزه باشد. بدین ترتیب این رنگ ها مکمل رنگ لنزتان می شوند.
  • صورتی مات، رنگ های نود و نارنجی مات بهترین رنگ رژ با چشمان عسلی هستند.
  • استفاده از هایلایتر در گوشه داخلی چشم تان باعث می شود چشمان تان درخشان تر و سرحال تر به نظر برسند.
  • رنگ موهای مسی، کاراملی و قهوه ای تیره با چشمان عسلی عالی هستند. همچنین می توانید از هایلایت های بلوند طلایی نیز برای جلوه بیشتر به چشمان تان بهره ببرید.

توصیه های میکاپ

  • سایه دودی بنفش: یک راه عالی برای نشان دادن رنگ لنزتان، استفاده از رنگ های متضاد است. رنگ بنفش، رنگی است که در طرف مقابل چرخه رنگ عسلی قرار دارد. می توانید از سایه های بنفش روشن، بادمجانی و مشکی با اکلیل های بنفش استفاده کنید.
  • سایه چشم صورتی: آرایش با رنگ های روشن، یکی از روش های برجسته کردن چشم ها ست. یک سایه چشم صورتی تند، به خوبی می تواند این کار را برای شما انجام دهد.
  • سایه طلایی-مشکی: طلایی و مشکی ترکیبی قدرتمند است. طلایی باعث می شود که چشم ها درشت دیده شوند و رنگ مشکی، تضادی قوی با رنگ عسلی ایجاد می کند.  
  • سایه برنز: آرایش برنز شما را جذاب و نترس جلوه می دهد. به همراه سایه برنز و مسی، باید از خط چشم مشکی هم استفاده کنید.

نظر متخصصین مجموعه لنزیلا در مورد لنز عسلی تیره

لنز عسلی تیره به‌عنوان یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لنزهای تماسی چشمی به‌حساب می‌آید. دلیل محبوب بودن این سری از لنزها نیز متناسب بودن آن با تمام چهره‌ها است. لنزهای عسلی تیره دارای یک‌رنگ فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فرد هستند و در نهایت یک جذابیت کاملاً طبیعی به چهره افراد می‌بخشند. اکثر مردم در سراسر جهان بیشتر خواستار این سری از رنگ لنت‌ها هستند.

ما این نوع از لنزها را بیشتر به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که پوست آن‌ها گرم یا موهای تیره‌رنگی دارند. این لنز دارای تناژ گرمی است و به‌طورکلی برای آن دسته از افرادی مناسب است که رنگ پوست آنها دارای تناژ گرم یا حتی موهای آن‌ها قهوه‌ای خاکی، عسلی، آجری، زیتونی و غیره است. متخصصان ما دراین‌رابطه یک سری نظریه‌های مهم و حائز اهمیت دارند که ما سعی می‌کنیم در ادامه آن‌ها را برای شما بیان کنیم.

  • در وهله اول به سراغ تأثیر رنگ مو برای انتخاب رنگ لنز می‌رویم که تأثیر بسیار مهم و اساسی در زیباتر شدن لنزها به همراه دارد. درصورتی‌که موفق به ست‌کردن رنگ موها با لنز نشوید، این امکان وجود دارد که جذابیت قبلی چهره شما از بین برود.
  • اکثر لنزهای عسلی تیره می‌توانند برای موهای قهوه‌ای انتخاب مناسبی باشند و افراد از این طریق به جذاب کردن چهره خود بپردازند‌.
  • افرادی که دارای موهای مشکی هستند، نیز می‌توانند به سراغ انتخاب این نوع لنزها بروند.
  • لنزهای عسلی تیره به‌عنوان یکی از پرتقاضا‌ترین و پرفروش‌ترین لنزها در بین طیف‌های مختلف لنز با رنگ عسلی هستند.
  • این نوع لنزها می‌توانند یک جذابیت بسیار خاص و منحصربه‌فرد و درعین‌حال ساده به چهره شما ببخشند.
  • شما می‌توانید انواع مختلفی از لنزهای عسلی تیره دور مشکی و بدون دور را باتوجه‌به سلیقه و نوع آرایشی که دارید استفاده نمایید.
  • اگر از طرف‌داران لنزهای عسلی تیره هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که در زمان انجام میکاپ حتماً ردی از این رنگ را در آرایش خود داشته باشید، چرا که نقش مهمی در زیبایی و گیرا شدن دوچندان چشمان شما دارد.
  • اکثر مردم‌های آسیایی دارای تناژ پوستی گرمی هستند و این نوع لنز در تمام دنیا دارای طرف‌داران خاص خود است و به کمک آن می‌توانید به یک آرایش مناسب دسترسی پیدا کنید.
رنگ چشم عسلی تیره

کلام پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید به توضیح درباره لنز عسلی تیره پرداختیم و در پایان باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که لنزها می‌توانند تأثیر بسیار خاص و منحصربه‌فردی در دوچندان کردن زیبایی شما به همراه داشته باشند. اما فراموش نکنید که در زمان مراجعه برای خرید باید نکات متعدد و گوناگونی را در نظر بگیرید که به تعداد زیادی از آن‌ها در مطالب فوق پرداختیم. در صورت نادیده‌ گرفتن هر یک از موارد ممکن است لنز همخوانی لازم با پوست و صورت شما را نداشته باشد که در چنین شرایطی نمی‌توانید به زیبایی مدنظر خود دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از نکات فوق‌العاده مهم و اساسی که در زمان خرید لنزها باید به آن توجه ویژه‌ای صورت بگیرد، خرید از یک مجموعه شناخته شده و معتبر در این زمینه است. پیشنهاد می‌دهیم برای‌آنکه موفق به خرید بهترین و مناسب‌ترین لنز عسلی تیره یا دیگر رنگ‌های مدنظر خود شوید، با کارشناسان لنزیلا مشاوره‌های لازم را انجام دهید. باتوجه‌به سابقه طولانی‌مدتی که در فروش انواع لنزها به همراه دارند، می‌توانند شما را در این زمینه به طور دقیق راهنمایی کنند.

سوالات متداول

لنز عسلی تیره برای چه افرادی مناسب است؟

این لنزها دارای تناژ گرمی هستند و به‌طورکلی برای آن دسته از افراد که رنگ پوست آنها هم گرم است، موهای به رنگ قهوه‌ای خاکی و یا رنگ چشم عسلی تیره دارند، مناسب است.

رنگ پوستی که با لنز عسلی تیره همخوانی دارد کدام‌ها هستند؟

افرادی که دارای رنگ پوست گرمی هستند می‌توانند به سراغ انتخاب این مدل از لنزها بروند.

آیا افرادی که دارای موی مشکی هستند هم می‌توانند از این نوع لنز استفاده کنند؟

بله باتوجه‌به اینکه این لنز تیره است افرادی که دارای موی مشکی هستند هم می‌توانند برای خرید این نوع لنز اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات در مورد لنزها می‌توانید به سایت لنزیلا مراجعه نمایید.
و یا با دنبال کردن اینستاگرام لنزیلا تنوع محصولات این فروشگاه را ببنید.
چنانچه نیاز به مشاوره درباره لنرها داشتید می‌توانید با شماره ۰۹۰۵۵۴۲۱۰۰۲ تماس حاصل فرمایید.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.