لنز رنگی

معرفی بهترین لنز های قهوه ای عسلی در ایران

لنز قهوه ‌ای عسلی به‌عنوان یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لنزهای تماسی با چشم به‌حساب می‌آید و تقریباً تناسب کاملی با چهره افراد به دنبال دارد. بهترین لنز قهوه‌ ای عسلی این قابلیت را دارد تا یک جذابیت فوق‌العاده منحصربه‌فرد و طبیعی برای چهره افراد به وجود آورد. باتوجه‌به ویژگی‌های بی‌نظیری که دارد اکثر مردم در سراسر جهان خواستار این رنگ از لنزها هستند. اگر می‌خواهید یک نگاه گیرا و جذاب به استایل خود اضافه کنید، بهترین راهکار ممکن استفاده از بهترین لنزهای قهوه‌ ای عسلی است که با طیف‌های مختلف چهره و رنگ پوست و مو همخوانی دارد. اما این نوع لنز نیز دارای طیف رنگی مختلف و گوناگونی است و انواع متنوعی تولید شده که می‌توانید باتوجه‌به نوع نیاز خود برای خرید اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه این مقاله از سایت لنزیلا سعی داریم تا به معرفی محصولات مربوطه در این زمینه بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین لنز قهوه‌ ای عسلی

توجه داشته باشید که برای خرید لنز های رنگی باید ویژگی‌های مهم آن را در نظر بگیرید، چرا که چشم‌ها به‌عنوان عضو مهم به‌حساب می‌آیند و از حساسیت بیشتری نیز برخوردار هستند. به همین دلیل در زمان مراجعه برای خرید لنز قهوه ‌ای عسلی حتماً برند و مارک آن را در نظر بگیرید.

  • لنز نباید حالت بیرون‌زدگی نداشته باشد و به‌راحتی روی چشم بخوابد.
  • در زمان استفاده از لنز حتماً آسایش و راحتی آن را در اولویت قرار دهید و در غیر این صورت سریعاً لنز را از چشم خارج کنید.
  • لنز باید غیرسمی و آلرژی‌زا نباشد.
  • ضریب هدایت حرارتی آن به میزان کافی باشد.
  • از قابلیت تراش برخوردار باشد و فرم و شکل خود را در هر یک از شرایط مختلف به‌درستی حفظ کند.
 لنز عسلی تیره

• لنز دهب رنگ عسلی بدون دور (کت آی)

لنزهای سری کت ‌آی به‌عنوان یکی از بهترین و مناسب‌ترین لنزهای زیبایی برند دهب به‌حساب می‌آید که طراحی آن بر اساس چشم گربه‌سانان صورت‌گرفته است. لنز دهب رنگ عسلی بدون دور کت آی مانند دیگر محصولات تولید شده توسط این برند دارای قطر ۱۴ و ۸ میلیمتری و انحنای پایه لنز ۸.۸ میلیمتری است. برای ساخت و تولید این نوع از لنزهای طبی رنگی فناوری هایدروژل از جنس پلی ماکون استفاده شده که می‌تواند حس راحتی شفافیت و سبکی را به شما هدیه دهد. می‌توانید این نوع لنزها را در دو نسخه لنز رنگی بدون نمره و لنز رنگی نمره دار تهیه بفرمایید.

• لنز دهب رنگ مارون (عسلی بدون دور )

این نوع لنز به رنگ عسلی و بدون دور است. لازم به ذکر است بیان کنیم که دارای کمی تونالیتهٔ رنگ نارنجی است، به همین دلیل در زمان استفاده متوجه زیبایی منحصربه‌فرد و ویژه آن خواهید شد. لنز دهب رنگ مارون دارای قطر و انحنای کاملاً متناسب با چشم شما است. می‌توانید اطمینان داشته باشید که با استفاده از لنز اکسیژن‌رسانی کافی به چشم شما می‌رسد. از پوشش رنگ بالای مناسب نیز برخوردار است.

• لنز ice color رنگ |radin gold

لنز آیس کالر محصولی از کشور ایتالیا و در رنگ‌های طبیعی و متنوع به‌صورت طبی و جهت زیبایی ارائه می‌شوند. دررابطه‌با این محصول باید بیان کنیم که به‌عنوان جدیدترین لنزهای شرکت آیس کالر به‌حساب می‌آید و موقع استفاده از آن می‌توانید بالاترین سطح کیفیت ممکن را به‌خوبی احساس کنید.

دارای یک سطح ویژه و فوق‌العاده بی‌نظیر از عملکرد، طراوت و راحتی در چشم‌ها است که حتی پس از گذشت بازه زمانی طولانی‌مدت نیز از بین نمی‌‌رود. این نوع از لنزها را با ۴۰ درصد آب تولید کرده‌اند و این قابلیت را دارند تا در طول روز چشم‌های شما را کاملاً مرطوب نگه دارند. علاوه بر این موضوع از اکسیژن‌رسانی بالایی نیز برخوردار است.

دررابطه‌با اندازه قطر لنز ice color رنگ radin gold باید بیان کنیم که به میزان ۱۴.۲ و انحنای ۸.۶ و تمام استانداردهای لازم را به بهترین نحو ممکن برای تولید آن به کار  در نظر گرفته‌اند. به کمک لنز رنگی ماهانه و سالانه آیس کالر که باکیفیت فوق‌العاده بالایی طراحی شده‌اند می‌توانید دید بهتر و واضح‌تری داشته باشید. اگر برای مصارف آرایشی خود از لنزهای رنگی استفاده می‌کنید باید بگوییم که این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

• لنز رینبو رنگ عسلی بدون دور (brown t1)

دررابطه‌با این نوع لنز باید بیان کنیم که برند آن مربوط به rainbow است و کشور تولیدکننده آن کره جنوبی است. دررابطه‌با اندازه منحنی پایه باید بگوییم که به میزان ۸.۶۰ میلی‌متر و قطر لنز نیز ۱۴.۲ است. دوره استفاده از لنز رینبو رنگ عسلی بدون دور به‌صورت سالانه است، یعنی پس از گذشت این بازه زمانی دیگر امکان استفاده از آن وجود ندارد و دررابطه‌با نوع لنز باید بگوییم که به‌صورت لنز رنگی و لنز طبی – رنگی موجود است.

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید دررابطه‌با بهترین  لنز عسلی تیره مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم، اما در پایان لازم است به چندین نکته مهم اشاره‌ای داشته باشیم. در زمان مراجعه برای خرید لنز حتماً به مراکز معتبر و شناخته شده در این زمینه مراجعه بفرمایید. چرا که ممکن است با استفاده از لنزهای تقلبی باعث آسیب رسیدن به چشم‌های خود شوید. توجه کنید که رنگ لنز باید با نوع پوست و موی شما همخوانی لازم را داشته باشد پس می‌توانید مشاوره‌های لازم را از افرادی که در حال فروش لنزها هستند دریافت کنید. محصولاتی که از آن‌ها نام بردیم در فروشگاه لنز لنزیلا موجود هستند و شما می­توانید با درنظرگرفتن نوع سلیقه، از انواع لنزهای قهوه‌ ای عسلی و سایر رنگ­های جذاب بهره‌مند شوید.

همچنین ببینید:  خرید بهترین لنزهای سبز عسلی

سوالات متداول

دوره استفاده از  لنز عسلی تیره به چه صورت است؟

این دوره می‌تواند باتوجه‌به نوع لنزی که خریداری می‌کنید متفاوت باشد، اما در حالت کلی معمولاً یک دوره یک‌ساله برای لنز جذاب عسلی تیره در طیف‌های مختلف وجود دارد.

استفاده از لنزهای تقلبی چه آسیب‌هایی به دنبال دارد؟

این نوع از لنزها در کوتاه‌ترین زمان ممکن باعث آسیب‌های زیادی همچون آلرژی، قرمزی چشم  سوزش و خارش خواهد شد.

چه عواملی در خرید بهترین لنز قهوه‌ ای عسلی تاثیرگذار است؟

عوامل مهمی همچون درنظرگرفتن نوع تیپ و استایل، رنگ پوست و مو و غیره می‌تواند تاثیر زیادی در خرید داشته باشد.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.