لنز رنگی

لنز چشم طوسی عسلی

شاید سال ها پیش کسی فکر نمی کرد که بتوان با یک پلاستیک نیم گرمی، رنگ چشم را به کل تغییر داد! انواع لنز رنگی به کاربران این امکان را می دهند تا رنگ چشم مورد علاقه شان را به سادگی به دست بیاوردند و هر موقع خواستند، رنگ اصلی را بازگردانند. یکی از محبوب ترین محصولات، لنز چشمی طوسی عسلی است که روی همه چشم ها خوب به نظر می رسد. با ما در لنزیلا همراه باشید تا لنز چشمی طوسی عسلی روی چشم قهوه ای تیره و مشکی و … را برسی کنیم.

مطالبی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد:

لنز چشم طوسی عسلی

رنگ پوست با لنز طوسی عسلی

معرفی رنگ لنز چشم طوسی عسلی

خصوصیات لنز طوسی عسلی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

رنگ مو مناسب با لنز طوسی عسلی

آرایش با لنز طوسی عسلی

بهترین مارک لنز طبی رنگی

لنز چشم طوسی عسلی

استفاده از لنز چشم طوسی عسلی برای زیبایی و تغییر رنگ چشم، بین خانم‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. لنزهای رنگی برای افزایش زیبایی و همچنین جذابیت و گیرایی چشم‌ها بسیار مناسب هستند. از میان رنگ‌های مختلفی که وجود دارند، لنزهای طوسی عسلی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین انواع لنزهای رنگ مورد علاقه و پسند شما باشد که طرفدارهای خیلی زیادی هم دارد.

لنزیلا عرضه کنننده انواع لنزهای چشمی طوسی عسلی با برندهای مختلفی چون سولوتیکا، دهب، رینبو، بوش اند لومب، بیوفینیتی و… می باشد. برای سفارش و خرید لنز چشمی طوسی عصلی خارجی اورجینال، با کارشناسان ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

لنز طوسی عسلی به چه پوستی میاد ؟

یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید، هماهنگی لنز و رنگ پوست است. تناژ پوست های گرم، سرد و خنثی هر کدام باید سراغ رنگ های خاصی بروند. اگر پوست صورت شما گرم و یا خنثی است، می توانید با خیال راحت سراغ لنز طوسی عسلی بروید. در واقع رنگ پوست مناسب لنز طوسی عسلی ، تناژ گرم و خنثی می باشد. در صورتی که پوست سردی دارید، بهتر است سراغ لنز یخی، آبی، امیتیستی و.. بروید.

همچنین باید اضافه کنیم که لنز طوسی عسلی به خوبی روی چشم های قهوه ای تیره و مشکی هم می نشیند. بسته به سلیقه تان، می توانید میزان پوشش لنز را تعیین کنید. اگر پوشش و تغییر رنگ کامل می خواهید، باید از لنزهای مات استفاده کنید.

افراد گندمی و سبزه می‌توانند از لنزهای عسلی-قهوه ‎ای، عسلی-سبز و یا طوسی عسلی استفاده کنند. اگر چهره یا پوست تیره‌ای داشته باشید، می‌توانید از لنزهای طوسی عسلی رنگ متنوعی بسته به نوع تاثیری که می‌خواهید بر روی اطرافیان خود داشته باشید، استفاده کنید. دراین مورد رنگ‌های­ گرم بیشترین تاثیر را خواهند داشت.
از رنگ قهوه‌­ایِ ­گرم، فندقی و یا دو رنگ متفاوتِ لنز طوسی عسلی برای داشتن چهره­‌ای جذاب و دل­ربا استفاده کنید.
بسیاری از خانم ها، هنگام انتخاب رنگ لنز مناسب با پوست‎شان با مشکل مواجه می‌شوند؛ چرا که رنگی از پیش مشخص شده را انتخاب می‌کنند. پیشنهاد می کنیم سراغ هر رنگی که به آن فکر می کنید، نروید. در عوض رنگ پوست، مو و … خود را نیز در نظر بگیرید.

لنز چشمی طوسی عسلی روی چشم قهوه ای

لنز عسلی تیره

معرفی رنگ لنزهای چشم طوسی عسلی

رنگ لنز طوسی عسلی از دو تن رنگی عسلی و طوسی تشکیل شده است. رنگ عسلی در مرکز لنز قرار دارد و رفته رفته با رنگ خاکستری ترکیب می‌شود. وجود رنگ عسلی در این لنز به روشن‌تر شدن رنگ چشم کمک می‌کند و برای چشمان تیره با تبدیل رنگ چشم عسلی به رنگ قهوه‌ای روشن، زمینه را برای تبدیل رنگ چشم به رنگ روشن طوسی آماده می‌سازد.

رنگ طوسی در قسمت بیرونی‌تر قرار دارد و وظیفه اصلی تغییر رنگ چشم بر عهده‌اش می‌باشد و اغلب برای افرادی که رنگ پوست سبزه یا گندمی دارند توصیه می‌شود. افرادی که تمایل دارند رنگ چشم‌شان را روشن‌تر کنند، می توانند با خیال راحت به سراغ این رنگ لنز بروند. چرا که رنگ لنز طوسی عسلی با وجود این که رنگ چشم را تغییر می‌دهد، به خاطر داشتن رنگ عسلی هم چنان تن رنگ گرم را در چشم حفظ می‌کند.

لنزهای رنگی علاوه بر دسته بندی بالا، دسته بندی دیگری هم دارند. یک دسته دارای حاشیه مشکی می‌باشد و دیگری بدون این حاشیه. وجود این حاشیه سبب می‌شود که رنگ چشم بهتر با رنگ لنز ترکیب شود. البته افراد دارای رنگ چشم تیره نیازی نیست چندان نگران این موضوع باشند، زیرا خود رنگ چشم‌شان، به خوبی وظیفه این نوار را به انجام می‌رساند. شما در فروشگاه لنزیلا می توانید انواع لنز طوسی عسلی دور مشکی را تهیه کنید.

بهترین مارک های لنز طبی |مشخصات و قیمت 👁️

خصوصیات لنز طوسی عسلی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

لنزهای رنگی با تناژ طوسی عسلی علاوه بر اینکه باعث تغییر رنگ چشم ما ایرانی‌ها می‌شود، چشم‌های ما را نیز بسیار زیبا کرده و به چشم‌ها حالت می‌دهد. کمتر کسی در بین کاربران لنز وجود دارد که از لنز طوسی عسلی دوردار استفاده نکرده باشد. رنگ طوسی از آنجایی که ترکیب رنگ سیاه و سفید است، در روانشناسی رنگ‌ها به عنوان رنگ سازش یاد می‌شود.

افرادی که از لنز طوسی عسلی استفاده می‌کنند آرام ولی جدی به نظر می‌رسند و حس اعتماد به نفس را به دیگران القا می‌کنند. همچنین این رنگ لنز قابلیت ست شدن با هر رنگ لباس و میکاپی را دارد. افراد با گذاشتن لنزهای طوسی عسلی با وقارتر و عاقل‌تر به نظر می‌رسند.
از طرفی لنزهای چشمی عسلی دور مشکی به چشم‌ها حالت می‌دهند و بزرگنمایی ایجاد می‌کنند. لنزهای طوسی-عسلی چون با رنگ چشم ما ایرانی‌ها تفاوت خیلی زیادی ندارد، در چشم بسیار شیک و خاص به نظر می‌رسد و جذابیت چهره را دو چندان می‌کند.

لنز طوسی عسلی روی چشم قهوه ای تیره

لنز عسلی خاکستری

رنگ مو مناسب با لنز طوسی عسلی

رنگ موها نیز نقش اساسی در زیباتر دیده شدن یا دیده نشدن لنزها دارند. اگر نتوانید رنگ لنز خود را با رنگ موهای‌تان یکنواخت انتخاب کنید ممکن است، چهره‌ شما جذابیت خود را از دست بدهد.

افرادی که موی قهوه‌ای رنگ دارند، از رنگ‌های مختلف لنز طوسی عسلی می­‌توانند برای جذاب کردن چهره خود استفاده کنند. از طرفی افراد با موهای بلوند و طلایی رنگ با لنزهای طوسی عسلی تیره تر از جمله لنز های چشم طوسی عسلی دور مشکی همخوانی بیشتری دارند. در صورت استفاده از سایه‌­ چشم، با لنزهای طوسی عسلی درجه روشن، از موی سر خود مطمئن شوید تا چهره­‌ای ناخوشایند و زننده نداشته باشید.

لنزهای طوسی عسلی مناسب برای موهای صورتی، بنفش، آبی و دیگر رنگ‌های روشن است. شاید شما فکر کنید که این چنین رنگ‌های خاصِ مو نیاز به لنزهای هم رنگ خود داشته باشند، ولی ما دقیقا تضاد این را پیشنهاد می­‌کنیم. در واقع، نباید هردوی آن‌ها برای جلب توجه با یکدیگر رقابت کنند، چراکه ممکن است یکسان بودن رنگ موی سر و رنگ لنز زننده باشد. اگر رنگ موی متفاوت هم‌چون بنفش یا آبی دارید، ما استفاده از یک جفت لنز چشم طوسی عسلی دور مشکی را پیشنهاد می‌کنیم.

موی مشکی رنگ، به ویژه با سایه‌های سرد مانند مشکی-آبی یا خاکستری و قهوه‌­ای سیر، تضاد زیبایی را با لنزهای طوسی عسلی ایجاد می‌­کنند. اگر دنبال چهره‌ طبیعی­‌تری هستید، لنزهای طوسی-عسلی رنگ را انتخاب کنید.
اگر می‌خواهید لنزی انتخاب کنید که جلوه خاصی را به چهره شما بدهد و در عین حال هم کاملاً طبیعی به‌نظر برسد می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که ترکیبی از رنگ‌های پوست و موی شما باشد. مثلا اگر پوست و مویی تیره دارید و چشم‌های‌تان نیز مشکی و قهوه‌ای است، می‌توانید با انتخاب لنز خاکستری عسلی زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.

نکته دیگر این است که هنگام انتخاب رنگ لنز باید به این نکته توجه کنید که می‌خواهید چند وقت به چند وقت از آن استفاده کنید. مثلا اگر می‌خواهید از لنز هرروز استفاده کنید بهتر است یک رنگ طبیعی‌تر انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در بعضی مناسبت‌های خاص از لنز استفاده کنید، مییتوانید از رنگ‌های کمی فانتزی‌تر استفاده کنید که چهره‌ شما را کاملا عوض کند. البته توصیه می‌کنیم، قبل از خرید حتما به بروشورها و کاتالوگ‌های لنز توجه کنید.

اگر رنگ چشم‌های خودتان را دوست دارید ولی دل‌تان می‌خواهد رنگ چشمان‌تان عمق بیشتری داشته باشد، می‌توانید رنگ آن‌ها را بهبود دهید.

لنز طوسی عسلی روی چشم قهوه ایی تیره 


اگر چشمانی قهوه‌ای تیره دارید می‌توانید به راحتی با یک لنز ساده رنگ آن‌ها را تبدیل به لنز طوسی با هاله‌های عسلی کنید. برای این‌که مصنوعی به‌نظر نرسند، انتخاب بهتر برای شما لنز طوسی عسلی است. به همین دلیل اگر می‌خواهید کسی به راحتی متوجه نشود که در چشم‌های‌تان لنز دارید ولی در عین حال رنگ آن‌ها خاص هم به‌نظر برسد، می‌توانید رنگ لنز را نزدیک رنگ چشم خودتان انتخاب کنید، چرا که این نوع رنگ‌ها جلوه خاصی به چشم‌ها می‌بخشند.

کسانی که پوست روشن با موهایی بلوند و چشم‌هایی روشن دارند می‌توانند با یک لنز طوسی عسلی بسیار زیبا شوند. البته این رنگ‌ها به کسانی پیشنهاد می‌شود که به‌دنبال تغییر چهره‌ فراوانی هستند.

آرایش با لنز طوسی عسلی

آرایشی ملایم و شیک که تمرکز اصلی آن بر روی چشم‌هاست و استفاده از سایه‌ چشم اسموکی و تیره، مژه‌های بلند و سایه‌‌ براق و سفید در گوشه‌ چشم، رنگ عسلی چشم‌ها را بیشتر نمایان می‌کند. همیشه در کنار آرایش کامل چشم، از رژلب کم‌رنگ و ملایم استفاده کنید.

اگر می‌خواهید رنگ عسلی لنز در لنز طوسی عسلی به خوبی دیده شود، از یک سایه‌ ملایم و براق استفاده کنید و آرایش چشم را با استفاده از خط چشم بلند و مشکی زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید.

خط چشم گربه‌ای و سایه‌ی سفید در گوشه‌ چشم، باعث می‌شوند تا چشم‌ها زیباتر و درشت‌تر از همیشه دیده شوند این مدل آرایش با یک لنز طوسی عسلی و روشن زیباتر نیز خواهد شد.

لنز طوسی عسلی به چه پوستی میاد

لنز طوسی عسلی روی چشم قهوه ای تیره چگونه است؟

بهترین لنز رنگی برای چشم های قهوه ای تیره و مشکی، لنزهای مات است. این لنزها کاملا رنگ چشمان شما را تغییر می دهند و پوشانندگی خوبی دارند. اگر دوست دارید تا حد امکان چشمان تان طبیعی به نظر برسد، باید سراغ لنزهای عسلی بروید؛ اما اگر تمایل دارید کمی تغییر جدی تری ایجاد نمایید، طیف عسلی-خاکستری انتخاب مناسبی است.

از طرفی چشم های روشن با طیف های آبی و خاکستری به خوبی هماهنگ می شود و ظاهری طبیعی دارد.

اگر گهگاه از لنزهای تماسی استفاده می کنید، مدل های یک بار مصرف روزانه عالی هستند. این لنزها نیازی به نگهداری ندارند و مستقیم پس از مصرف داخل سطل زباله انداختهمی شوند. از طرفی اگر لنزها بخش جداناپذیری از زندگی شما هستند، بهتر است سراغ محصولات ماهانه، فصلی و حتی سالانه بروید.

نکته مهمی که اکثر افراد فراموش می کنند، کیفیت لنز است. هیچ کس نمی خواهد به خاطر پوشیدن لنزهای بی کیفیتی که از فروشگاه های نامعتبر تهیه شده اند، سلامت چشمان خود را به خطر بیاندازد. فروشگاه های معتبری همچون لنزیلا، تنها لنزهای اورجینال، با کیفیت و دارای تاییدیه وزارت بهداشت و FDA را عرضه می نمایند.

لنز چشم طوسی عسلی

برای کسب اطلاعات در مورد انواع لنز می‌توانید به سایت لنزیلا مراجعه نمایید.
و یا با دنبال کردن اینستاگرام لنزیلا تنوع محصولات این فروشگاه را ببنید.
چنانچه نیاز به مشاوره درباره لنرها داشتید می‌توانید با شماره ۰۹۰۵۵۴۲۱۰۰۲ تماس حاصل فرمایید.

لنز چشم طوسی عسلی

۵ ۱ رای
امتیاز
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۵۲
امتیاز :
     

سلام وقت بخیر من دوست ندارم سر کار که میرم عینک بزنم و از طرفی هم نمی خوام وقتی لنز میزارم تابلو باشه و پوستم سبزه هستش نمیدونستم لنز طوسی عسلی بهم میاد یا نه ..با حالا فهمیدم اگه لنز دور مشکی بگیرم هم زیباست هم طبیعی…ممنون از شما

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.