خرید لنز

خرید لنز قهوه ای روشن، تیره، دوردار و بدون دور

 لنزهای قهوه‌ای از آن دسته لنزهایی هستند که با شنیدن نام آن فکر می‌کنید رنگ بیهوده‌ای است. به‌خصوص در ایران که بسیاری از افراد چشم‌های سیاه و تیره دارند، این تصور از لنزهای قهوه‌ای را دارند.این تصور تا حدودی درست است؛ زیرا اگر از لنزهای رنگی مشابه و نزدیک به رنگ چشمتان استفاده کنید، رنگ چشم شما تغییر چندانی نمی‌کند و فقط رنگ چشم شما را تقویت می‌کند.  لنز رنگی قهوه‌ای روشن رنگی بین عسلی و قهوه‌ای دارد. این رنگ در بین خریداران لنز های تماسی بسیار محبوب است؛ زیرا نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره. در این مقاله از سایت لنزیلا به خرید و معرفی لنز قهوه ای روشن و تیره دور دار و بدون دور می‌پردازیم.

لنز قهوه ای روشن بدون دور

 معرفی لنز قهوه ای

 اگر به دنبال لنزهای طبیعی زیبا و جذاب هستید، بهتر است از لنزهای قهوه‌ای استفاده کنید. لنزهای قهوه‌ای در کنار لنزهای مشکی انتخابی عالی برای افرادی است که رنگ‌های طبیعی را ترجیح می‌دهند. برای افرادی که چشمان قهوه‌ای دارند، لنزهای قهوه‌ای دور ‌دار یا دور مشکی و لنزهای قهوه‌ای روشن بدون دور، انتخاب‌های مناسبی هستند.

 اغلب فکر می‌کنند؛ چون ایرانی‌ها چشمان قهوه‌ای دارند؛ بنابراین این لنز رنگی برای ایرانی‌ها مناسب است. اما تنوع رنگ در این لنز به‌قدری زیاد است که حتی افراد با این رنگ چشم نیز می‌توانند از این لنز استفاده کنند و متوجه تغییر رنگ چشم خود شوند.  اگر چشمان قهوه‌ای دارید و این لنز را انتخاب می‌کنید، بسته به مدل و برند انتخابی، رنگ چشم شما مات یا شفاف‌تر و براق‌تر می‌شود. این لنز روی چشم‌های قهوه‌ای تغییر رنگ محسوسی نخواهد داشت.  بااین‌حال، بسیاری از افرادی که به تغییرات کوچک و طبیعی علاقه دارند، این نوع لنز را ترجیح می‌دهند.

در پایین می توانید بهترین لنز های قهوه ای روشن ، تیره ، دور دار و بدون دور را ببینید. این لنزها کاملا استاندارد بوده و از بهترین برندها می باشند.

بهترین لنز های قهوه ای روشن و تیره دور دار و بدون دور

شناخت انواع محصولات لنز قهوه‌ای می تواند شما را از سردرگمی هنگا م خرید نجات دهد. به این ترتیب نیازی نیست که کاتالوگ و رنگ برند را یکی یکی بررسی کنید. لنزهای قهوه ای در طرح های مختلف عرضه می شوند.  در ادامه با تعدادی از بهترین و پرفروش ترین آنها آشنا خواهید شد.

لنز دهب توپاز قهوه ای تیره دور دار 

برند لنز دهب (dahab) قهوه‌ای تیره دور‌دار برای افرادی که رنگ چشم‌ قهوه‌ای یا تیره دارند و می‌خواهند با لنز رنگ چشمشان اندکی تغییر کند، گزینه مناسبی است. قطر لنز (DIA) در این نمونه لنز ۱۴.۲ میلی‌متر و میزان آب‌رسانی آن ۳۸ درصد است. دوره استفاده این مدل لنز فصلی است.

لنز رینبو رنگ عسلی بدون دور (brown t1)

لنز رینبو (rainbow) عسلی تیره (مایل به قهوه‌ای) بدون‌دور ساخت کشور کره جنوبی، مناسب برای افرادی است که رنگ چشم‌شان تیره است. منحنی پایه این لنز (BC) ۸.۶۰ میلی‌متر و قطر لنز ۱۴.۲ است. دوره استفاده این مدل لنز سالانه است و نوع کاربرد آن طبی‌رنگی و رنگی است.

 لنز قهوه‌ای باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 اگر می‌خواهید چهره و ظاهر خود را با کمک لنزهای رنگی تغییر دهید، باید مراقب سلامت قرنیه باشید. با انتخاب و خرید یک لنز طبی یا رنگی مناسب می‌توان این کار را انجام داد. لنز قهوه‌ای خوب و مناسب می‌بایست ویژگی‌های زیر را داشته باشد.

  • یکی از خواص یک لنز خوب و مناسب این است که اکسیژن به قرنیه چشم می‌رسد. درعین‌حال از ورود اشعه مضر UV به چشم جلوگیری می‌کند.
  • هنگام خرید لنزهای رنگی از خانواده لنزهای قهوه‌ای، حتماً عواملی مانند میزان رطوبت لنز را در نظر بگیرید. تا با استفاده از آنها چشم‌ها خشک نشوند.
  • برندهای مختلف لنزهای رنگی متفاوتی را از نظر رنگ، طرح و اندازه ارائه می‌دهند؛ بنابراین، باید برندی را انتخاب کنید که لنزهای آن کاملاً به چشمان شما برسد. لنزهایی که با هر بار پلک‌زدن حرکت نمی‌کنند. زیرا حرکت عدسی روی چشم باعث خارج‌شدن آن از وضعیت طبیعی خود می‌شود و بدون شک روی استایل شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.
  • به‌علاوه سایز بخش رنگی لنز مهم است. اگر اندازه لنز برای قرنیه شما مناسب نیست، یعنی  خیلی باریک یا خیلی بزرگ است و غیرعادی به نظر می‌رسد.
  • لنزهای مات برعکس لنزهای نیمه شفاف که فقط به‌طور‌جزئی رنگ چشم اصلی ما را تغییر می‌دهند، رنگ چشم را کاملا عوض می‌کنند. این لنزها یک نقطه واضح در وسط دارند. اگر این منفذ در مرکز عدسی کاملاً با مردمک چشم شما مطابقت نداشته باشد، لنز در چشم شما عادی به نظر نمی‌رسد.

از کالکشن لنز چشم طوسی عسلی هم دیدن کنید!

لنز قهوه ای روشن

خرید لنز قهوه ای

 اگر چشمان شما روشن است؛ با خرید لنز قهوه ای روشن و تیره دور دار و بدون دور می‌توانید رنگ چشم خود را به طور طبیعی تغییر دهید. با رعایت نکات زیر می‌توانید لنز مناسب رنگ چشم خود را خریداری کنید.

  • هنگام خرید لنزهای رنگی مانند لنز طبی باید به مشخصات چشم خود توجه کنید و برای خرید آنها با مراکز معتبر تماس بگیرید.
  • هنگام خرید عینک رنگی به طول عمر لنزها توجه کنید. اگر لنزهای روزانه را انتخاب می‌کنید، این لنزها یکبار مصرف هستند و باید پس از یک‌بار استفاده دور انداخته شوند.
  • اما در صورت خرید لنزهای فصلی و سالانه می‌توانید برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که این لنزها برای استفاده در روز و شب مناسب نیستند.
  • در طول روز از لنزهای تماسی فصلی و سالانه استفاده کنید و در شب‌هنگام خواب و استراحت به چشمان خود آنها را بردارید.
  • چنانچه همواره به­طور دائمی از لنز جذاب قهوه ای به هنگام آرایش کردن صورتتان استفاده می­کنید، می­توانید مقاله نکات آرایش با لنز، موردمطالعه قرار دهید.

نکات مهم قبل از خرید لنز قهوه ای روشن یا تیره

 یکی دیگر از پارامترهای مهم در انتخاب لنز قهوه‌ای، تکنولوژی و مواد به‌کاررفته در ساخت آن است. لنزهای تماسی نرم با استفاده از مواد هیدروژل یا مواد هیدروژل سیلیکون ساخته می‌شوند. هر کدام از این مواد خواص خاص خود را در لنز ایجاد می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، لنزهای ساخته شده از یک ماده هیدروژل در برابر رسوبات روغنی مقاومت بیشتری دارند. لنزهای سیلیکون هیدروژل مقاومت بیشتری در برابر رسوبات پروتئینی دارند و کمتر این ذرات را جذب می‌کنند.

  در صورت خرید لنز قهوه‌ای از نظر طول و مدت‌زمان استفاده با لنزهای متفاوتی مواجه خواهید شد. شما می‌توانید بسته به نیاز و مصرف خود هر یک از این مدل‌ها را انتخاب کنید. لنزهای سالانه طولانی‌ترین دوره استفاده را دارند. پس از لنزهای سالیانه که می‌توان آنها را به مدت ۱۲ ماه استفاده کرد، لنزهای فصلی هستند. لنزهای فصلی برای سه ماه استفاده می‌شوند. کوتاه‌ترین زمان استفاده نیز شامل لنزهای یکبار مصرف روزانه است.

چنانچه قصد خرید انواع لنز رنگی را دارید می­توانید از سایت لنزیلا اقدام به ثبت سفارش کنید.

  سخن آخر

لنزهای قهوه‌ای مانند سایر لنزها دارای رنگ‌های روشن ، تیره ، طرح دار و بدون طرح هستند. شما باید رنگ لنز خود را بر اساس سلیقه خود و میزان تغییری که لنز برای چشمان شما ایجاد می‌کند انتخاب کنید. افرادی که چشم‌های روشن و تیره دارند، انتخاب‌های متفاوتی دارند.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.