خرید لنز

معرفی طبیعی ترین لنز رنگی

موضوع استفاده از لنزهای رنگی طبیعی در بین مردم به‌ویژه خانم‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل بیش از ۱۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. لنزهای رنگی همیشه محبوب بوده‌اند و تقریباً اکثریت خانم‌ها و تعداد کمی از آقایان از لنزهای رنگی استفاده می‌کنند.اینکه چه رنگی از لنزها طبیعی هستند به عوامل زیادی بستگی دارد، این عوامل می‌توانند از برند لنزهای رنگی گرفته تا رنگ پوست شما متفاوت باشند.  اگرچه برندهای بسیاری از لنزهای رنگی طبیعی در بازار وجود دارد، اما مشتریان گاهی اوقات در انتخاب لنز استاندارد سردرگم می‌شوند. شما در این مقاله از سایت لنزیلا با طبیعی ترین لنز رنگی آشنا خواهید شد.

 لنز رنگی طبیعی

 چگونه رنگ لنز طبیعی مناسب خود را انتخاب کنیم ؟

 در مورد انتخاب رنگ لنز طبیعی می‌بایست تمامی جوانب را در نظر گرفته و سپس بهترین رنگ را که متناسب با رنگ پوست و رنگ موهایتان است، انتخاب کنید. نکات مفید زیر به شما در انتخاب رنگ لنز طبیعی مناسب کمک می‌کنند.

  • اگر چشمان روشنی دارید و می‌خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، رنگی را انتخاب کنید که لبه‌های عنبیه چشم شما را برجسته کند. یا می‌توانید لنز هایی را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی چشم شما عمق می‌بخشد.
  • اگر چشمان شما خاکستری است، از لنزهای تماسی بنفش یا آبی برای تغییر رنگ آنها استفاده کنید.
  • اگر رنگ چشمان شما تیره است، لنزهای رنگی مات را انتخاب کنید تا رنگ چشم شما کاملاً تغییر کند. برای داشتن ظاهری طبیعی، قهوه‌ای عسلی یا عدسی را انتخاب کنید که یک سایه روشن‌تر از رنگ چشم طبیعی شما باشد.
  • اگر می‌خواهید رنگ صورتتان روشن‌تر باشد، لنزهای مات بهترین انتخاب هستند. این لنزها شما را از بقیه متمایز می‌کند. لنزهای مات از سبز و آبی تا بنفش متفاوت هستند. با کمک این لنزها می‌توانید در عین سلامت چشمان خود، شاداب و خیره‌کننده به نظر برسید.
  • اگر چشمان آبی دارید و می‌خواهید متفاوت و درعین‌حال طبیعی به نظر برسید، لنزهای طوسی یا سبز را انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال ظاهری شاداب و کاریزماتیک هستید که همه را متوجه شما کند، لنزهای رنگی سرد را انتخاب کنید. البته اگر رنگ چشم شما روشن است، لنزهای رنگی گرم مانند قهوه‌ای بهترین انتخاب هستند.
  • اگر پوست شما تیره است، از لنزهای قهوه‌ای عسلی یا فندقی که روشن‌تر از رنگ چشم شما هستند استفاده کنید. اما اگر واقعاً می‌خواهید در ظاهر خود تفاوت ایجاد کنید، لنزهایی با رنگ‌های زنده مانند آبی، سبز یا بنفش انتخاب کنید.

 آشنایی با طبیعی ترین لنز های رنگی

  برای آشنایی با لنزهای رنگ طبیعی می‌بایست ابتدا با ویژگی‌ها و خصوصیات آن‌ها و هماهنگی با رنگ پوست و مو  آشنا شوید. در اینجا چندین محصول لنز طبیعی رنگی را به شما معرفی می‌کنیم.

لنز دهب رنگ عسلی بدون دور (کت آی)

لنز Dahab بسیار راحت و برای افرادی با چشم‌های بسیار حساس مناسب است. رنگ عسلی خاص برند دهب می تواند ظاهری زیبا اما بسیار طبیعی به چشمان شما ببخشد. قطر ۱۴.۲میلی متری این لنز، آن را به یک محصول عالی برای درشت تر نشان دادن چشم ها نیز تبدیل می کند. این لنز را در صورت نگهداری مناسب می توانید تا ۱ سال استفاده کنید!

euphoria رنگ emma

برند لنز رنگی euphoria دارای رنگ سبز و عسلی رگه‌دار و نوع طبی‌رنگی است. دوره استفاده این لنز سالیانه است و قطر لنز ۱۴ میلی‌متر است. کمپانی سازنده این نوع لنز رنگی optical vision است.

این لنز دارای میزان آّب‌رسانی ۳۸ درصد است. لنزهای تماسی رنگی توپاز دهب یکی دیگر از لنزهای رنگی هستند که ترکیبی منحصربه‌فرد از رنگ‌های قهوه‌ای روشن و تیره با طرحی خاص و حلقه بیرونی لبه نرم دارد. این لنزهای رنگی باکیفیت و زیبا مانند سایر لنزهای تماسی رنگی دهب از مواد پلی ماکون با فناوری هیدروژل ساخته شده‌اند.

لنز دهب رنگ سبز عسلی دور دار (لومیر گرین )

گاهی اوقات ما دوست داریم رنگ چشم مان را کاملا تغییر دهیم اما این کار نامحسوس باشد و ظاهری طبیعی داشته باشیم. برند دهب برای چنین هدفی لنزهای متعددی تولید کرده است، از جمله همین لنز سبز عسلی دور دار! مدل سالیانه این لنز را می توانید بدون داشتن احساس بد تا یک سال استفاده کنید. همچنین قطر لنز این محصول ۱۴.۲ میلی متر می باشد که چشمان شما را درشت تر نیز نشان می دهد.

با بهترین لنز چشم رنگی برای پوست سبزه آشنا شوید!

 خرید لنز رنگی طبی

 بهتر است قبل از تهیه و خرید طبیعی ترین لنز رنگی ابتدا نحوه استفاده از ویژگی‌های خوب و اجتناب از ویژگی‌های بد را یاد بگیرید. هنگام خرید لنز رنگی باید به چند نکته توجه کنید:

  •  قطر لنز برای چشم‌های کوچک، متوسط و بزرگ متفاوت است و برای اینکه فرد با لنز احساس راحتی کند و بینایی‌اش مشکلی نداشته باشد، باید لنز را بر اساس اندازه چشم خود انتخاب کند. هر کسی که از لنز استفاده می‌کند باید اندازه لنز را بداند.
  •  مقدار آب موجود در لنز، میزان آب لنز را تعیین می‌کند و هر چه میزان آب بیشتر باشد، استفاده از لنز آسان‌تر است.
  •  اگر لنز شما نازک و سبک باشد، هرگز احساس نمی‌کنید که جسم خارجی در چشم شما وجود دارد و استفاده از آن آسان خواهد بود. همچنین لنزهای نرم به دلیل مواد و خواص بی‌نظیری که دارند این قابلیت را دارند که شکل قرنیه را به خود بگیرند.
  •  عملکرد این لنز سلامت چشمان شما را تضمین می‌کند.
  •  شرکت سازنده لنز و برند آن همه نکات بالا را تایید می‌کند، بنابراین بهتر است از مارک‌های خوب استفاده کنید تا مشکلی ایجاد نشود.
  • نگهداری از لنز بسیار مهم است و یکی از مهم ترین ملزومان برای این کار محلول لنز است. با تهیه بهترین محلول های لنز، سلامت چشمان خود را تامین کنید!

کلام پایانی

در این مطلب از سایت لنزیلا به بررسی معرفی طبیعی ترین لنز رنگی پرداخته و نکات را دراین‌خصوص برای شما کاربران گرامی شرح دادیم. لازم است هنگام خرید لنز رنگی کاملاً طبیعی تمامی جوانب را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید. در چنین شرایطی می­توانید با مشاورین مجموعه لزنیلا در تماس بوده و سپس از طریق سایت ما اقدام به ثبت سفارش لنز رنگی کنید.

۰ ۰ رای ها
امتیاز
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.